علی ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا:

برای برد مقابل سپاهان به زمین می‌رویم/جایگاه سیزدهم گل‌گهر در جدول، خطرناک نیست

۱۳۹۹/۰۳/۲۲ - ۱۱:۱۱:۳۰
کد خبر: ۱۰۱۴۰۲۸
برای برد مقابل سپاهان به زمین می‌رویم/جایگاه سیزدهم گل‌گهر در جدول، خطرناک نیست
مدافع تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: در بازی با سپاهان اصفهان برای برد به میدان خواهیم رفت.

علی ابراهیمی، مدافع تیم فوتبال گل گهر در رابطه با وضعیت تیم خود به خبرنگار برنا گفت: تمرینات تازه شروع شده و با توجه به تعطیلی 3 ماهه لیگ برنامه بچه‌ها خیلی عقب است. اولین بازی دوستانه‌‌مان را مقابل طرفدار داشتیم، نتیجه آن بد نبود اما بدنمان مقداری خسته است. در حال حاضر از نظر جسمانی در 40/50 درصد آمادگی قرار داریم.

ابراهیمی اضافه کرد: در نیم فصل دوم همه بازی‌هایمان سخت و سنگین بود، دو بازی سنگین را بردیم و داشتیم برای بازی با سپاهان و بردن آماده می‌شدیم که لیگ تعطیل شد و الان هم برای برد مقابل  سپاهان به زمین می‌رویم.

وی اظهار داشت: آن موقع جایگاه ما خطرناک بود اما الان که در رده سیزدهم قرار داریم، دیگر خطرناک نیست. کار کردن با مجید جلالی سرمربی تیم خیلی سخت است، او انسانی بسیار منظم است.

مدافع گل گهر عنوان کرد: امسال سال آخری است که در خدمت گل گهر هستم و باید ببینم انشاالله برای فصل بعد چه می‌شود. گل گهر برای فصل آینده پیشنهاد داده، همچنین 3/4 تیم شهرستانی دیگر هستند.

وی در مورد VAR گفت: فکر نمی‌کنم فعلا VAR به ایران بیاید، باشگاه‌ها نتوانستند دستورالعمل‌های بهداشتی را آن طور که باید برای خودشان انجام دهند آن که دیگر جای خود دارد. اصلا فکر نمی‌کنم پروتکل‌ها در هیچ کدام از تیم‌ها رعایت شده باشد و هیچ تیمی مثل باشگاه‌های اروپایی نمی‌تواند رعایت کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز