مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان:

امتحانات نهایی پایه دوازدهم در ۳۱۷ حوزه امتحانی در حال برگزاری است

۱۳۹۹/۰۳/۲۴ - ۰۷:۴۵:۵۲
کد خبر: ۱۰۱۴۵۲۴
امتحانات نهایی پایه دوازدهم در ۳۱۷ حوزه امتحانی در حال برگزاری است
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: امتحانات نهایی پایه دوازدهم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در ۳۱۷ حوزه امتحانی در حال برگزاری است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ احمد اسکندری نسب در حاشیه بازدید از  حوزه های امتحانات نهایی پایه دوازدهم در شهرستان بافت با بیان اینکه حفظ سلامت دانش آموزان مهم‌ترین هدف آموزش‌ و پرورش است از گند زدایی و ضد عفونی تمامی مدارس محل برگزاری امتحانات نهایی قبل و بعد از امتحان خبر داد.

وی با تاکید بر اینکه دانش آموزان  قبل و بعد از برگزاری آزمون در مبادی ورودی و خروجی حوزه‌ها تجمع پیدا نکنند از افزایش دو برابری حوزه های امتحانی در راستای حفظ پروتکل بهداشتی خبر داد.

اسکندری نسب به شرکت بیش از ۲۸ هزار دانش آموز پایه دوازدهمی استان در امتحانات نهایی اشاره و تصریح کرد: خوشبختانه تا کنون مشکل خاصی از امتحانات نهایی پایه دوازدهم در استان اعلام نشده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اینکه خانواده‌ها می‌توانند نقش مؤثری در رعایت بهداشت فردی فرزندان خود داشته باشند، اظهار کرد: از اولیا دانش آموزان انتظار داریم ماسک و دستکش برای دانش آموزان تهیه کنند و اجازه ندهند دانش آموزان وسایل اضافی مانند کیف و کتاب که محلی برای نگهداری آن در حوزه‌های امتحانی نیست را با خود همراه داشته باشند که این وسایل می‌توانند خودشان عامل گرفتن ویروس و یا انتقال آن شوند.

احمد اسکندری نسب گفت:  برای ده درصد دانش آموزان ماسک و دستکش در حوزه‌های امتحان نهایی پیش‌بینی ششده است تا اگر دانش‌آموزی به هر دلیلی با خود ماسک یا دستکش نداشت بتواند از این وسایل استفاده کند.

برپایه این گزارش: مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در سفر به شهرستان بافت از حوزه های اجرای امتحانات نهایی پایه دوازدهم در این شهرستان بازدید کرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز