یک هفته تلاش برای یافتن زن ۶۹ ساله کرمانی در کوهپایه

۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۰۶:۴۶:۴۳
کد خبر: ۱۰۱۷۳۴۴
یک هفته تلاش برای یافتن زن ۶۹ ساله کرمانی در کوهپایه
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از تلاش یک هفته‌ای ۳۴ نیروی امدادی برای جست‌وجوی زن ۶۹ ساله در منطقه کوهپایه از توابع کرمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ رضا فلاح با اشاره به اعلام مفقودی یک زن ۶۹ ساله از روستای کوهپایه و تماس نیروهای مردمی با مرکز کنترل و هماهنگی اضطراری جمعیت هلال احمر کرمان در روز جمعه ۲۳ خردادماه جاری افزود: تیم کوهستان این جمعیت در نخستین روز جست‌وجو به منطقه فوسک کوهپایه اعزام شد و عملیات خود را آغاز کرد.

وی با اشاره به تلاش ۳۴ نیروی امدادی به مدت یک هفته در این منطقه اظهار داشت: تیم‌های امدادونجات روزانه حدود ۳۳ کیلومتر در منطقه کوهستانی برای پیدا کردن این زن ۶۹ ساله پیمایش کرده‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به حضور تیم های امدادونجات کوهستان، آنست و ارزیاب در منطقه یاد شده، گفت: تاکنون در این عملیات ۲ قلاده سگ و هشت دستگاه خودروی آمبولانس و خودروی کمک‌دار سبک به کار گرفته شده است.

وی ضمن قدردانی از تلاش شبانه روزی نیروهای امدادی جمعیت هلال‌احمر شهرستان کرمان و بخش ماهان افزود: با توجه به اینکه نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر با تمام توان و قوا منطقه فوسک کوهپایه را به مدت یک هفته جست و جو و پیمایش کردند اما متاسفانه این زن ۶۹ ساله پیدا نشد.

فلاح بیان داشت: پس از عملیات‌های گسترده نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر استان کرمان، ادامه پیگیری‌های این واقعه به سازمان های مربوطه سپرده شده است.

وی با اشاره به اینکه این زن ۶۹ ساله برای جمع آوری گیاهان دارویی به منطقه فوسک رفته بود، خاطرنشان کرد: نیروهای سپاه، انتظامی، بسیج و مردمی نیز در این عملیات نجاتگران و امدادگران جمعیت هلال احمر را همراهی کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز