نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی:

از ظرفیت مجمع نمایندگان استان برای پیگیری مطالبات مردمی بهره‌گیری می‌کنیم/ باید بودجه کشور از نفت را جدا کنیم

۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۰:۴۰:۴۶
کد خبر: ۱۰۱۷۴۷۹
از ظرفیت مجمع نمایندگان استان برای پیگیری مطالبات مردمی بهره‌گیری می‌کنیم/ باید بودجه کشور از نفت را جدا کنیم
نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی گفت: مجمع نمایندگان استان، کار خود را آغاز کرده و رییس و ترکیب هیئت رییسه مجلس مشخص شده است و از ظرفیت مجمع نمایندگان استان برای پیگیری مطالبات مردمی بهره‌گیری می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمدرضا پورابراهیمی، در جلسه شورای اداری شهرستان کرمان که با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین حسن علیدادی‌ سلیمانی نماینده، ولی فقیه در استان کرمان در سالن شهید مرتضوی‌زاده استانداری کرمان برگزار شد با ابراز امیدواری از اینکه برگزاری این جلسه به اتفاقاتی خوبی در شهرستان کرمان منجرمی شود، اظهار داشت: مجلس یازدهم از ۷ خرداد کار خود را آغاز کرده است و امسال به‌واسطه اصلاحاتی که در آیین‌نامه کمیسیون‌ها وجود داشت انتخابات کمیسیون‌های مجلس در روز‌های آینده برگزار خواهد شد.

او اولویت نخست مجلس یازدهم را مسائل اقتصادی و معیشتی مردم عنوان کرد و افزود: مقام معظم رهبری( مدظله العالی) در پیامی که به مجلس یازدهم داشتند، مسئله اقتصاد و فرهنگ را مطرح کردند.

پورابراهیمی با بیان اینکه در شهرستان کرمان هم تلاش ما همین است تا در کنار مجموعه‌ای از نمایندگان استان کرمان این اهداف را دنبال کنیم گفت: مجمع نمایندگان استان، کار خود را آغاز کرده و رییس و ترکیب هیئت رییسه مجلس مشخص شده است و از ظرفیت مجمع نمایندگان استان برای پیگیری مطالبات مردمی بهره‌گیری می‌کنیم.

او با بیان اینکه مدیران ما با کمترین بودجه‌ها و امکانات دولتی در حوزه‌های مختلف بیشترین کار را انجام دادند و تلاش کردند تا کار‌های اجرایی روی زمین نماند، عنوان کرد: پیش‌بینی ما این است که امسال ۱۵۰ هزار میلیارد تومان کسری بودجه داریم که یک سوم کسری بودجه در اقتصاد کشور عدد بالایی است.

پورابراهیمی با اشاره به اینکه راه‌هایی برای جبران کسری بودجه و راهکار اصلاح بودجه وجود دارد که دولت تاکنون آن را عملیاتی نکرده و عقب انداخته است، تصریح کرد: باید بودجه کشور از نفت را جدا کنیم و همه ما نتایج استقراض از بانک مرکزی و ... را می‌دانیم.

او با اشاره به اینکه دولت باید سال آینده تحویل داده شود و لازم است تا سقف استقراض را رعایت کند، افزود: اصلاح ساختار بودجه در کشور امکان‌پذیر است و باید مورد توجه قرار گیرد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شاخص‌های شهرستان کرمان را در سال‌های گذشته در حوزه‌های مختلفی بهبود بخشیدیم، گفت: بخش عمده کار در حوزه زیرساختی شاخصه‌های مختلف شهرستان کرمان و راور انجام شده است.

او با اشاره به بحرانی که در فضای آموزشی شهرستان کرمان وجود دارد، افزود: عصر امروز با حضور رییس سازمان نوسازی مدارس کشور، تفاهم‌نامه ساخت مدرسه با بخش خصوصی و اتاق بازرگانی کرمان بسته شده و امیدواریم که ظرف سه ساله آینده نیاز شهرستان و شهر کرمان برطرف شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز