رییس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد:

کسب جایگاه نخست هیئت جانبازان و معلولین استان کرمان در گروه «ج» کشوری

۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۱۲:۱۸:۳۵
کد خبر: ۱۰۱۸۰۹۹
کسب جایگاه نخست هیئت جانبازان و معلولین استان کرمان در گروه «ج» کشوری
رییس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین جمهوری اسلامی ایران گفت: کسب جایگاه نخست هیئت جانبازان و معلولین استان کرمان در گروه «ج» کشوری را تبریک عرض می‌کنم و از خداوند می‌خواهم خدمات و موفقیت‌های هیات استمرار پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سید محمد شروین اسبقیان، در مجمع عمومی سالیانه هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان کرمان که با حضور پاریزی مدیرکل، معاونان اداره کل ورزش و جوانان به همراه رئیس هیئت و اعضای مجمع در محل هتل جهانگردی کرمان برگزار شد، اظهار داشت: طبق قولی که در مجمع کشور داده بودم، توانستم امروز به کرمان سفر کنم تا هم برسر مزار سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی حاضر شوم و با آرمان های شهدا تجدید پیمان کنم و هم اینکه پیگیر مصوبات هیئت باشم.

او به بیان فضایل اخلاقی سردار سلیمانی پرداخت و افزود: ما امروز درکنار بزرگ مردی ایستاده ایم که بزرگترین فرماندهان و تروریست های جهانی از جمله آمریکا به دلیل قدرتش از وی می ترسیدند.

اسبقیان تصریح کرد: درحوزه ورزش جانبازان و معلولین با مساعدت های مسئولان و اداره کل ورزش و جوانان استان و تلاش های ارزشمند نخعی، رییس هیئت ورزش جانبازان و معلولین، کرمان جزو استان های ممتاز و برترین استان ها در رده خودشان شده و امتیاز خوبی کسب کردند.

او یک خبر خوش به ورزشکاران جانباز و معلول داد و بیان داشت: با مصوبه انقلاب فرهنگی که ریاست آن برعهده رییس جمهور است، ابلاغیه ای ارائه شده که به ۱۷، ۱۸دستگاه و تمام وزارتخانه هایی که به نوعی به معلولان و جانبازان مرتبط هستند، وظایفی تببین کرده که با صدور این ابلاغیه و مصوبه و امضای رییس جمهور به قانون تبدیل شده است و همه موظف به اجرای آن هستند.

اسبقیان گفت: دستگاههایی مانند بنیاد شهید، بهزیستی، مسکن و شهرسازی، وزارت علوم، ورزش و جوانان، شهرداری ها، استانداری ها مکلف شدند با دستور رییس جمهور مساعدت ها و کمک های لازم را با جانبازان و معلولان داشته باشند.

او افزود: هدف ما هم از این سفرها، پیگیری و مطالبه مصوبات است که باجدیت دنبال می شود و تمام دستگاه ها الزام دارند، درخصوص فضاسازی و مناسب سازی مکان ها برای معلولان و جانبازان امکانات لازم و سالن های ویژه ورزشی را دنبال کنند.

اسبقیان تصریح کرد: اگر این مصوبه را تا پایان سال جاری عملیاتی کنیم، تمام مشکلات جانبازان و معلولان حل خواهد شد.

او با اشاره به سوابق خود در مجمع کشور گفت: بنده از دوران نوجوانی ورزشکار بودم و از ۵۰ سال پیش ورزش قهرمانی را شروع کردم تا به اینجا رسیدم و می دانم این رشته سختی‌های فراوانی به همراه دارد و تمام مشکلات را درک می کنم.

اسبقیان گفت: به عنوان خدمتگزار ملت، در میدان ورزش بزرگ شده ام، بنابراین تمام مشکلات ورزشکاران این حوزه را درک می کنم و امیدواریم بتوانیم با کمک همه مشکلات را حل و عدالت برقرار و نقاط ضعف برطرف شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز