مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان:

خانه هندبال کرمان راه اندازی می‌شود

۱۳۹۹/۰۴/۰۲ - ۰۶:۴۷:۳۷
کد خبر: ۱۰۱۸۴۰۶
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با اشاره به اینکه مقدمات واگذاری زمین برای احداث خانه هندبال کرمان فراهم شده، از راه اندازی آن با کمک خیرین و حامیان مالی در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ میثم پاریزی، جلسه هماهنگی اعضای هیئت رئیسه و مسئولان کمیته‌های هیئت هندبال استان کرمان با وی با اعلام این خبر گفت: مقدمات واگذاری زمین به منظور احداث خانه هندبال استان، به هیئت فراهم شده و به حول و قوه الهی و با کمک خیرین و حامیان مالی در آینده‌ای نزدیک خانه هندبال کرمان به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: اداره کل ورزش و جوانان استان در این زمینه اقدامات لازم را انجام داده تا مجموعه‌ای احداث شود که در آن بتوان رشته هندبال را بسط و گسترش داد و بدین ترتیب، امکانات لازم در اختیار جوانان هندبال دوست کرمانی قرار گیرد.

پاریزی ضمن قدردانی از تلاش‌های هیئت هندبال به ویژه باشگاه صنعت مس در راه قهرمانی در لیگ برتر تصریح کرد: هندبال جزو رشته‌های افتخار آفرین ورزش استان است و ما وظیفه خود می‌دانیم برای ارتقاء آن از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

وی بیان داشت: ما حتی حاضریم در صورت تمایل فدراسیون پیشنهاد میزبانی جام باشگاه‌های آسیا در کرمان را به مراجع مربوطه ارائه کنیم.

در این نشست ضمن هماهنگی‌های لازم برای اجرای برنامه‌های هیئت تا پایان سال جاری بحث و تبادل نظر شد.

همچنین در حاشیه این نشست، سعیده ایلاقی به عنوان دبیر کمیته آموزش و مربیان، ندا علیزاده کمیته داوران، سوده رضایی کمیته مسابقات، حانیه نیوره کمیته شهرستان‌ها و فرزانه علیپور با حفظ سمت به عنوان دبیر کمیته هندبال ساحلی به منظور توسعه هندبال بانوان در کمیته‌های مختلف، منصوب شدند.

 

نظر شما