نایب رئیس بانوان هیئت فوتبال استان کرمان:

در فوتبال بانوان، قطب اول کشور هستیم

۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۱۲:۴۷:۳۴
کد خبر: ۱۰۲۰۱۸۳
در فوتبال بانوان، قطب اول کشور هستیم
نایب رئیس بانوان هیئت فوتبال استان کرمان گفت: در فوتبال بانوان، خوشبختانه قطب اول کشور هستیم، دو تیم فوتبال‌مان در لیگ برتر کشور شهرداری بم و شهرداری سیرجان هستند که قطعاً شهرداری بم قهرمان این مسابقاتاعلام می شود و شهرداری سیرجان نیز مقام سوم را به دست خواهد آورد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ مرضیه جعفری در نخستین نشست هم‌اندیشی رئیس هیئت فوتبال استان کرمان با رؤسای کمیته‌های آموزش، مالی، فوتسال، انضباطی و جوانان و استعدادیابی طی سال ۹۹ که در محل هتل جهانگردی کرمان برگزار شد، اظهار داشت:  فضای فوق العاده خوبی بر هیئت فوتبال استان حاکم است و حمایت و کمک های خوبی از سوی مسئولان هیئت از بانوان می شود.

وی ادامه داد: کار کردن در این هیئت به خاطر آرامش و حمایت‌هایی که صورت می گیرد، لذت بخش است. مسابقات در بخش بانوان سال گذشته در تمام رده‌های سنی برگزار شده و همه چیز ایده‌آل بوده است. تیم هایی که شرکت کرده بودند از برگزاری رقابت ها خوشحال بودند و قطعا این مهم بر می‌گردد به مدیریت خوب آقای دکتر قرایی، که نظم و انضباط را برقرار کرده‌اند.

جعفری با بیان این که در فوتبال بانوان، خوشبختانه قطب اول کشور هستیم، تصریح کرد: دو تیم فوتبال شهرداری بم و شهرداری سیرجان در لیگ برتر کشور هستند، که قطعاً شهرداری بم قهرمان این مسابقات اعلام می شود و شهرداری سیرجان نیز مقام سوم را به دست خواهد آورد، دو تیم فوتسال در لیگ برتر داریم، که دختران مس کویر با مربیگری خانم سعیده ایرانمنش یکی از تیم های خوب ماست، مس رفسنجان نیز از تیم‌های منظم و با برنامه استان است که به جمع 4 تیم برتر فوتسال بانوان کشور پیوسته و به مرحله پلی آف این مسابقات راه یافته، که اگر این رقابت ها برگزار شود، احتمال قهرمانی شان وجود دارد، در فوتبال ساحلی شهرداری بم نایب قهرمان کشور شد، تیم کمیل کرمان نیز در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور حضور دارد، دو تیم در لیگ دسته یک داریم، یک تیم در لیگ دسته دوم  و دو تیم هم در زیرگروه ها، که از لحاظ  کمی اوضاع خوبی داریم.

وی افزود: خدارا شکر از لحاظ حضور تیم‌های‌مان در لیگ های مختلف کشور، خوب پیشرفت کردیم، که آمارشان ارائه شد و در این زمینه شرایط مناسبی داریم.

جعفری با اشاره به شیوع کرونا بیان کرد: قبل از عید که بحث کرونا نبود، تصمیم داشتیم مسابقات‌مان را برگزار و بتوانیم استعدادها را شناسایی کنیم، چون اکنون تعداد تیم ها زیاد است و باید استعدادها را کشف کنیم، این پتانسیل را استان ما دارد که بتوانیم بازیکنان بومی را به این تیم ها تزریق کنیم، اما اکنون که بحث کرونا جلوی برگزاری رقابت ها را گرفته، بهتر است روی علم مربیان‌مان سرمایه‌گذاری کنیم و برای این کار از فضای مجازی بهره بگیریم.

وی اضافه کرد: دیروز نخستین جلسه مجازی با نواب رئیس هیئت‌های فوتبال سراسر استان برگزار شد، که در این جلسه مقرر گردید از اساتید برتر برای ارتقاء سطح دانش مربیان و داوران خود استفاده کنیم.

جعفری در پایان گفت: امیدوارم بتوانیم با حمایت رئیس و اعضای هیئت، فوتبال بانوان را به سطحی که استان لیاقتش را دارد، برسانیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز