رئیس کمیته جوانان و استعدادیابی هیئت فوتبال استان کرمان عنوان کرد:

تقدیر فدراسیون فوتبال از هیئت فوتبال استان کرمان برای پیشبرد طرح‌های استعدادیابی/کرونا، برگزاری مسابقات فوتبال و فوتسال آموزشگاه‌ها را به تعویق انداخت

۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۰۵:۲۴:۴۷
کد خبر: ۱۰۲۱۶۸۰
تقدیر فدراسیون فوتبال از هیئت فوتبال استان کرمان برای پیشبرد طرح‌های استعدادیابی/کرونا، برگزاری مسابقات فوتبال و فوتسال آموزشگاه‌ها را به تعویق انداخت
رئیس کمیته جوانان و استعدادیابی هیئت فوتبال استان کرمان گفت: دبیرکل و رئیس کمیته جوانان و استعدادیابی فدراسیون فوتبال در جلسه مجازی چندروز پیش، از مجموعه هیئت فوتبال استان کرمان و دکتر قرایی به دلیل همراهی در پیشبرد طرح‌های استعدادیابی تقدیر کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ ماشاالله میرزاحسینی، از وجود ۱۲۱ مدرسه فوتبال و فوتسال در سراسر استان کرمان خبر داد و اظهار داشت: علی الحساب برای بازگشایی مدارس فوتبال برنامه‌ای نیست.

او با اعلام اینکه تاکنون از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا در ورزش و فدراسیون فوتبال مجوزی برای بازگشایی مدارس فوتبال صادر نشده است، افزود: هم اکنون مدارس فوتبال به صورت مجازی در حال فعالیت هستند.

میرزاحسینی تصریح کرد: حتی در صورت صدور مجوز از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا در ورزش و فدراسیون فوتبال برای بازگشایی مدارس فوتبال، این امر بستگی به شرایط منطقه دارد.

او از برگزاری همایش مدارس فوتبال در استان کرمان در صورت آرام شدن وضعیت جامعه تا پایان سال ۹۹ و در صورت ادامه روند بیماری کرونا در سال ۱۴۰۰ خبر داد.

رئیس کمیته جوانان و استعدادیابی هیئت فوتبال استان کرمان به تفاهمنامه هیئت فوتبال استان کرمان با اداره کل آموزش و پرورش اشاره کرد و بیان داشت: طبق تفاهم نامه با آموزش پرورش قرار بود، بعد از سال مسابقات فوتبال و فوتسال آموزشگاه‌ها برگزار شوند که به دلیل شیوع کرونا و تعطیلی باشگاه ها، برگزاری مسابقات کنسل شد، اما جزو برنامه‌های در دست اقداممان است.

میرزاحسینی برگزاری دوره‌های سنجش استعدادیابان و دوره‌ی دانش افزایی مربیان را از دیگر اقدامات کمیته استعدادیابی هیئت فوتبال استان کرمان در سال ۹۸ اعلام کرد.

میرزاحسینی در بخش دیگری از سخنانش به جلسه آنلاین روسای کمیته‌های جوانان و استعدادیابی هیئت‌های فوتبال سراسر کشور با اکبر محمدی، رئیس کمیته جوانان و استعدادیابی فدراسیون فوتبال اشاره کرد و گفت: اکبر محمدی در این نشست از هیئت فوتبال استان کرمان به دلیل پیشبردِ طرح استعدادیابی، قدردانی کرد و بیان داشت: قرایی رئیس هیئت فوتبال استان کرمان و همکاران‌شان در مجموعه این هیئت، تلاش‌های قابل قبولی انجام می‌دهند و برنامه‌های خوبی دارند.

او افزود: در این جلسه آنلاین، فقط استان کرمان و یک استان دیگر طرح‌های خود را ارائه دادند و انتخاب ما به دلیل ارتقاء جایگاه‌مان بود.

 

نظر شما