۱۵تیر ماه؛ پایان مصاحبه متقاضیان پست مدیریت مدارس

۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۲:۳۳:۵۸
کد خبر: ۱۰۲۱۹۱۷
۱۵تیر ماه؛ پایان مصاحبه متقاضیان پست مدیریت مدارس
رئیس اداره آموزش متوسطه دوره اول آموزش و پرورش استان کرمان گفت: مهلت زمانی فرایند مصاحبه و ثبت امتیازات پست مدیریت مدرسه در برنامه انتخاب و انتصاب مدیران حداکثر تا ۱۵ تیرماه به پایان می رسد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمد حسین شمسی در حاشیه بازدید مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان از محل مصاحبه حضوری متقاضیان پست مدیریت مدارس از روند انجام کار و استخراج آمار قبولی مرحله اول آزمون الکترونیکی آزمون انتخاب و انتصاب مدیران مدارس خبر داد و اظهار داشت: این آزمون در  ۲۶ خرداد ماه سال جاری در استان کرمان به صورت آنلاین برگزار شد که از مجموع یکهزار و ۲۵۲ داوطلب شرکت کننده، ۴۵۳ نفر امتیاز لازم برای حضور در مرحله بعد که همان فرایند مصاحبه است را بدست آوردند.

وی در مورد چگونگی انجام مصاحبه اظهار کرد: ویژگی های شخصیتی و روانشناختی، مهارت های تخصصی و فنی (آشنایی با آیین نامه ها و مقررات )، مدیریت و برنامه ریزی، از مولفه های اصلی فرآیند مصاحبه است.

شمسی گفت: روند مصاحبه متقاضیان پست مدیریت در استان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در حال انجام است و در ۱۵ تیرماه به پایان می رسد.

بر پایه این گزارش: مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان به همراه روسای ادارات حراست، روابط عمومی و آموزش متوسطه از روند مصاحبه متقاضیان پست مدیریت مدارس آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان بازدید کردند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز