پلمپ ۱۰۱۳ واحد صنفی متخلف در کرمان

۱۳۹۹/۰۴/۱۱ - ۰۷:۲۹:۴۱
کد خبر: ۱۰۲۲۸۵۳
پلمپ ۱۰۱۳ واحد صنفی متخلف در کرمان
سرپرست پلیس امنیت عمومی استان از پلمپ یک هزار و 13 واحد صنفی متخلف طی سه ماهه ابتدای سال 99 در اجرای طرح بازدید و نظارت واحدهای صنفی توسط ماموران پلیس امنیت عمومی استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سرهنگ " محمود پارسا" در تشریح این خبر گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی ، طرح بازدید و کنترل واحدهای صنفی توسط مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این پلیس در شهر کرمان اجرا شد.

وی اظهار داشت : در این طرح از 34 هزار و 223 واحد صنفی بازدید به عمل آمد که درنتیجه یک هزار و 13 واحد صنفی متخلف شناسایی و با دستور مقام قضائی پلمپ و از ادامه فعالیت آنان جلوگیری و 731 واحد صنفی نیز به دلیل برطرف کردن تخلف های ایراد شده و گذشتن مهلت قانونی فک پلمپ شدند.

سرهنگ "پارسا" از صدور اخطاریه پلمپ برای 666  واحد صنفی دیگر خبر داد و گفت: همچنین از متصدیان 771 واحد صنفی دیگر نیز تعهد کتبی اخذ و به 18 هزار و 519 واحد صنفی تذکر داده شد که در صورت عدم رعایت موازین و مقررات مربوطه با آنان برابر قانون برخورد خواهد شد.

سرپرست پلیس امنیت عمومی استان با اعلام تداوم و تشدید برنامه‌ها و اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس ، از عموم شهروندان خواست:در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز