دستگیری عامل تیراندازی منجر به وقوع قتل در مجلس عروسی

۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۰۷:۰۸:۲۸
کد خبر: ۱۰۲۳۹۷۹
دستگیری عامل تیراندازی منجر به وقوع قتل در مجلس عروسی
فرمانده انتظامی "عنبرآباد" گفت: فردی که پس از تیراندازی منجر به وقوع قتل در یک مجلس عروسی به مدت یک ماه فراری بود در عملیات پلیس آگاهی دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سرهنگ محمود بیدشکی  بیان کرد: طی خرداد ماه سال جاری در پی تماس با مرکز فوریتهای پلیسی 110مبنی بر وقوع یک فقره تیراندازی منجر به قتل یک مرد حدودا25 ساله در یک مراسم عروسی در یکی از روستاهای شهرستان،بلافاصله ماموران پلیس آگاهی در محل حاضر شدند.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و سرنخ های بجا مانده در صحنه قتل 6 نفر مظنون به قتل را شناسایی کرده و دستگیری آنان را در دستور کار قرار دادند که در ادامه پس از گذشت یک ماه این 6 نفر دستگیر و در روند انجام تحقیقات پلیسی مشخص شد تیراندازی توسط یکی از آنان صورت گرفته است.

سرهنگ بیدشکی ضمن اشاره به کشف سلاح بکار رفته در صحنه جرم و اعتراف این جوان به تیراندازی در مجلس عروسی اظهار داشت: عمل نادرست تیراندازی در مجالس جشن که در برخی نقاط شهرستان "عنبرآباد"با آن روبرو هستیم هر چند که با هدف جنایت و قتل انجام نمی شود اما حتما می تواند زمینه ساز حوادث ناگواری مانند این مورد اخیر بشود که اینگونه موارد خانواده‌‌ها را سیاه‌پوش و چه بسیار افرادی را راهی زندان می کند.

فرمانده انتظامی عنبرآباد تاکید کرد: مهمترین آسیب استفاده از سلاح های گرم در مراسم های عروسی و عزا آنجاست که پای قصاص به میان می آید و از آنجا که اینگونه تیراندازی ها بیشتر در میان اقوام و طوایف اتفاق می افتد و  فرد تیرانداز و خانواده داغ دیده در اکثر مواقع فامیل هستند آسیب های زیادی به استحکام خانواده ها وارد می شود و شکافی عمیق میان افراد خانواده به وجود می آید که قطعا در ارتباطات نسل های آینده نیز اثرگذار خواهد بود.

فرمانده انتظامی عنبرآباد در پایان از شهروندان خواست: در مراسم های عروسی خود از عمل نادرست تیراندازی، ایجاد آلودگی صوتی، ایجاد مزاحمت و سلب آرامش دیگران به ویژه در ساعت های پایانی شب خودداری کنند تا این مسائل زمینه ساز تنش و حوادث بعدی نشود.

نظر شما