دکتر قرایی، ریاست هیئت فوتبال استان کرمان:

مشکل اساسنامه درافکارها و دیدگاه‌هاست وگرنه نگارش آن، کار مشکلی نیست

۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۹:۲۱:۱۵
کد خبر: ۱۰۲۴۴۸۹
مشکل اساسنامه درافکارها و دیدگاه‌هاست وگرنه نگارش آن، کار مشکلی نیست
ریاست هیئت فوتبال استان کرمان گفت: افکارها، دیدگاه‌ها و نوع نگاه‌ها، مشکلی است که فعلا در اصلاح اساسنامه با آن درگیر هستیم وگرنه نگارش اساسنامه، کار سختی نیست.

به گزارش باشگاه خبرگزاری برنا از کرمان؛ دکتر علی قرایی در جمع خبرنگاران در این خصوص اظهار داشت: تنها راه برون رفت از شرایط فعلی، برای اینکه فوتبال ما از این بلاتکلیفی خارج شود تا هرکس به طریقی از آینده فدراسیون سهم‌خواهی نکند، مذاکره و گفت‌وگو با فیفاست که تضمین‌های لازم را به فیفا بدهیم و تفسیر درستی از ماده یک به فیفا منتقل نماییم.

وی افزود: معمولا فیفا بیشتر از اینکه به نگارش اساسنامه ما کار داشته باشد به عملکرد فدراسیون‌ها طبق اساسنامه کار دارد و ما اگر عملکردمان مطابق با منویات فیفا باشد و اجازه دخالت شخص ثالث را ندهیم میتوانیم این مشکل را حل کنیم.

دکتر قرایی با بیان این که نگارش اساسنامه کار سختی نیست، بیان کرد: فیفا زمانی ورود می‌کند که ببیند در عملکرد فدراسیون دخالتی از طرف شخص ثالث شده، اصلا کوتاه نمی‌آید و فدراسیون مربوطه را تعلیق می‌کند.

وی ادامه داد: بهترین راه این است نشست سه جانبه‌ای بین فیفا، وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال برگزار شود و ما تضمین لازم را بدهیم که ماهیت نهاد عمومی غیردولتی به منزله دخالت دولت در امور اجرایی فدراسیون نیست و به صورت کامل تفسیر درستی از قوانین داخلی ما به فیفا منتقل شود.

دکتر قرایی با اشاره به این که فیفا قطعا به قوانین داخلی ما احترام می‌گذارد، گفت: فیفا اجازه می‌دهد با اساسنامه اصلاح شده انتخابات برگزار شود، اما در ادامه باید تضمین لازم داده شود و اگر عملکرد فدراسیون منافات با اصل استقلال فدراسیون داشته باشد باید حق را به فیفا داد.

وی اضافه کرد: علی‌ایحال باید با گفت‌وگو مشکل را حل کرد و ضمن اطمینان دادن به فیفا، با برگزاری انتخابات، فوتبال را به ریل واقعی خود برگردانیم.

دکتر قرایی در پایان گفت: اگر تفکرات و دیدگاه‌های  ما در راستای منافع ملی باشد مشکلات فعلی فوتبال ما حل خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز