مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان:

۱۳۵ سمن در سطح استان اعتبارنامه خود را از وزارت ورزش و جوانان دریافت کرده اند/روسای دستگاه‌ها نسبت به تحقق اهداف ستاد ساماندهی امور جوانان، کمک کنند

۱۳۹۹/۰۴/۱۷ - ۰۹:۴۸:۲۵
کد خبر: ۱۰۲۵۷۷۹
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با اشاره به اینکه در حال حاضر حدود ۱۳۵ سمن در سطح استان اعتبارنامه خود را از وزارت ورزش و جوانان دریافت کرده اند، از رشد ۱۰۷ درصدی این سمن ها نسبت به تحقق هدفگذاری آن در سال ۹۸ خبر داد.

میثم پاریزی، در گفت‌وگو با برنا اظهار داشت: طی چند سال گذشته، وزارت ورزش و جوانان اهتمام ویژه‌ای به حوزه جوانان داشته است که بدین منظور، یک سوم بودجه وزارتخانه به این حوزه اختصاص یافته و متناسب با بودجه موجود و همت سمن ها اتفاقات خوبی رقم خورده است.

او افزود: سمن های جوانان در ایام اخیر که با بحران کرونا روبرو شدیم با همت و تلاش ستودنی نسبت به آسایش خانواده های نیازمند به بهترین شکل عمل کرده و با حمایت خیرین بیش از ۹ هزار بسته حمایتی را در سطح استان توزیع کردند.

پاریزی با اشاره به فعالیت های اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمان در بحث جوانان تصریح کرد: خوشبختانه این شهرستان جزو موفق ترین شهرستان های استان در حوزه جوانان است که در بسیاری از موارد از جمله برگزاری ستاد های ساماندهی، نمره قابل قبولی به خود اختصاص داده است.

او بیان داشت: شهرستان کرمان نخستین شهرستان است که نسبت به صدور احکام جوانان و اساتید دانشگاه عضو اصلی ستاد اقدام کرده است که این امر را به فال نیک گرفته ایم و امیدواریم با تلاش اعضا به عنوان پایلوت تمام برنامه‌های حوزه جوانان قرار گیرد.

دبیر ستاد ساماندهی امور جوانان استان گفت: در حال حاضر حدود ۱۳۵ سمن در سطح استان، اعتبارنامه خود را از وزارت ورزش و جوانان دریافت کرده اند که از این تعداد حدود ۵۰ درصد مربوط به شهرستان کرمان است و با نگاه آماری باید تاکید کرد که رشد ۱۰۷ درصدی در زمینه افزایش سمن ها نسبت به تحقق هدفگذاری آن در سال ۹۸ صورت گرفته است.

پاریزی با اشاره به انتخاب چهار جوان به عنوان اعضای اصلی ستاد ساماندهی جوانان افزود: با توجه به شناختی که از سمن ها دارم انتخاب این افراد را بهترین انتخاب ممکن با توجه به فعالیت آنها می دانم و امیدوارم با حضور این افراد در کنار صاحب نظران دانشگاه از این پس خروجی این ستاد کارشناسی تر باشد.

او تأکید کرد: انتظار می رود، روسای دستگاه ها با حضور خود یا نماینده تام الاختیار در جلسات نسبت به تحقق اهداف ستاد ساماندهی امور جوانان، دبیرخانه را یاری کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز