مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان اعلام کرد:

شرکت ۱۵۳۳ نفر در آزمون استخدامی آموزش دهنده نهضت سوادی استان کرمان

۱۳۹۹/۰۴/۲۱ - ۱۳:۵۵:۰۷
کد خبر: ۱۰۲۷۶۱۱
شرکت ۱۵۳۳ نفر در آزمون استخدامی آموزش دهنده نهضت سوادی استان کرمان
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از برگزاری آزمون استخدامی آموزش دهنده نهضت سوادی با حضور یک هزار و 533 آموزشیار نهضت سوادآموزی در شش حوزه امتحانی در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ احمد اسکندری نسب در حاشیه بازدید از حوزه امتحان استخدامی آموزشی دهندگان  نهضت سوادآموزی  شهر کرمان گفت: آزمون داخلی آموزشیاران و آموزش‌دهندگان مستمر نهضت سوادآموزی سال1399  روز جمعه بیستم  تیرماه جاری به صورت همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

وی افزود: با برگزاری این آزمون، میزان آمادگی علمی تعداد یک هزار و 533 آموزش دهنده نهضت سواد آموزی برای استخدام در آموزش و پرورش سنجیده می شود.

اسکندری نسب اضافه کرد: این آزمون متشکل از 60 درصد سئوالات تخصصی و 40 درصد سئوالات عمومی است و هر فردی که بتوانند 50 درصد نمرات را به درستی پاسخ دهد به استخدام آموزش و پرورش درخواهد آمد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان تصریح کرد: برای سهولت در رفت و آمد آموزش دهندگان، فاصله اجتماعی و رعایت مقررات بهداشتی، این آزمون در شش حوزه در شهرستان های کرمان، سیرجان، جیرفت، عنبر آباد، کهنوج و بم برگزار شد.

برپایه این گزارش: مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان به همراه، معاون سواد آموزی، رئیس اداره حراست و رئیس اداره سنجش و پایش کیفیت آموزشی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان از حوزه امتحان استخدامی آموزش دهندگان  نهضت سوادآموزی شهر کرمان بازدید کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز