رئیس هیئت فوتبال رابر:

شهرستان رابر، استعداد‌های فوق‌العاده‌ای در فوتبال و فوتسال دارد

۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۴:۵۷:۴۳
کد خبر: ۱۰۲۸۱۱۲
شهرستان رابر، استعداد‌های فوق‌العاده‌ای در فوتبال و فوتسال دارد
رئیس هیئت فوتبال رابر گفت: شهرستان رابر، استعداد‌های فوق‌العاده‌ای در فوتبال و فوتسال دارد که باید همگام با هیئت فوتبال استان کرمان، طرح استعدادیابی را پیش ببریم و اجازه ندهیم این استعداد‌ها، از بین بروند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سعید سلاجقه با تأکید بر اینکه نگاه ویژه‌ای به تمام رده‌های سنی در حوزه فوتبال و فوتسال شهرستان رابر داریم، اظهار داشت: درسال ۹۹، برنامه‌های ویژه‌ای برای برگزاری مسابقات فوتبال و فوتسال در رده‌های سنی مختلف در نظر گرفته شده که با مهیا شدن شرایط از حیث ویروس کرونا در بین بازیکنان این رشته‌های ورزشی آغاز خواهیم کرد.

او افزود: با همدلی همه پیشکسوتان، مربیان و بازیکنان، سعی داریم فوتبال و فوتسال شهرستان رابر را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

سلاجقه با اشاره به پتانسیل و ظرفیت‌های موجود در رشته‌های فوتبال و فوتسال این شهرستان، از حضور تیم‌های فوتبال و فوتسال آن در لیگ استان کرمان خبر داد.

او تصریح کرد: شهرستان رابر، استعداد‌های فوق‌العاده‌ای در فوتبال و فوتسال دارد که باید همگام با هیئت فوتبال استان کرمان، طرح استعدادیابی را پیش ببریم و اجازه ندهیم این استعداد‌ها، از بین بروند.

رئیس هیئت فوتبال شهرستان رابر گفت: فوتبال رابر با تلاش و همت اعضای هیئت فوتبال این شهر و حمایت‌های قرایی رئیس هیئت فوتبال استان کرمان به جایگاه اصلی خود خواهد رسید.

سلاجقه از قرایی به دلیل نگاه ویژه‌اش به شهرستان رابر، زادگاه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تشکر و قدردانی کرد.

او به شیوع کرونا در استان، کشور و جهان و شرایط ویژه‌ای که ایجاد کرده اشاره کرد و بیان داشت: برگزاری تمرینات و مسابقات در این شهرستان از سوی مربیان و بازیکنان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز