ابتلای علیرضا کهوری به کرونا

۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۱۴:۵۷:۳۵
کد خبر: ۱۰۲۸۱۷۱
ابتلای علیرضا کهوری به کرونا
رئیس کمیته اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی هیئت فوتبال استان کرمان گفت: علیرضا کهوری رئیس کمیته داوران استان هیئت فوتبال استان کرمان کرمان و عضو کمیته داوران فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران به کرونا مبتلا شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ عرفان امیرخسروی، در این خصوص گفت: پس از آنکه طی روز‌های اخیر اعلام شد، تعدادی از بازیکنان، مربیان و عوامل تیم‌ها به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند، اکنون این بیماری به حوزه داوران هم سرایت کرده و علیرضا کهوری نیز دچار این ویروس شده است.

او افزود: کهوری که به‌عنوان رئیس کمیته داوران هیئت فوتبال استان کرمان و یکی از ناظرین داوری لیگ‌های فوتبال ایران فعالیت دارد، پس از بروز علائم بیماری کرونا به پزشک مراجعه کرده و جواب آزمایش خون وی مثبت اعلام شده است و هم اکنون مراحل بهبودی خود را پشت سر می گذارد.

امیرخسروی تصریح کرد: حسام ملامحمدی، داور استان در لیگ دسته اول فوتبال کشور هم به این ویروس دچار شده بود که بهبود یافته ولی برای احتیاط بیشتر هنوز در قرنطینه است.

او بیان داشت: علی جلالی رئیس هیئت فوتبال شهرستان جیرفت و ناظر داوری در لیگ سه کشور و رده‌‌های سنی نیز به ویروس کرونا مبتلا شده که هم اکنون حال وی مساعد است.

امیرخسروی برای این عزیزان آرزوی سلامتی کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز