گاز رسانی به ۴۱۳ صنعت در کرمان

۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۰۶:۵۷:۲۱
کد خبر: ۱۰۲۸۴۳۵
گاز رسانی به ۴۱۳ صنعت در کرمان
مدیر عامل شرکت گاز استان کرمان گفت: امسال گازرسانی به ۱۲ محور صنعتی با ۴۱۳ صنعت در استان کرمان اجرایی می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ منوچهر فلاح، از افزایش ۱۳ درصدی مصرف گاز طبیعی در این استان نسبت به مدت مشابه پارسال خبر داد و بیان کرد: مصرف گاز طبیعی نسبت به مدت مشابه پارسال ۲۵۲ میلیون مترمکعب و معادل ۱۳ درصد افزایش داشته است.

او با بیان اینکه بخش نیروگاهی در استان با مصرف یک میلیارد مترمکعب گاز، بیشترین مقدار مصرف را به خود اختصاص داده، تصریح کرد: بخش‌های صنعتی مس و فولاد با مصرف ۵۷۵ میلیون مترمکعب، بخش‌های خانگی، تجاری و عمومی با مصرف ۴۰۰ میلیون مترمکعب، بخش حمل‌و نقل و سایر مشترکان عمده با مصرف ۱۵۰ میلیون مترمکعب در رده های بعدی میزان مصرف گاز طبیعی در سه ماه نخست امسال قرار دارند.

مدیر عامل شرکت گاز استان کرمان یکی از دلایل افزایش توزیع گاز طبیعی در استان را جهش گاز رسانی به صنایع استان دانست و گفت: پارسال یکی از موفقیت‌های برجسته گاز استان، گازرسانی به صنایع استان بوده است.

او به شعار سال تحت عنوان سال جهش تولید اشاره کرد و بیان داشت: امسال گاز رسانی به ۱۲ محور صنعتی با ۴۱۳ صنعت در حال اجراست.

فلاح گفت: در کنار توسعه کمی شبکه گاز رسانی در استان، افزایش کیفیت خدمت‌ رسانی و رضایتمندی مشترکان نیز به‌ طور مستمر در دستور کار این شرکت قرار دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز