درج نکردن قیمت بیشترین تخلف صنفی کرمان

۱۳۹۹/۰۴/۲۴ - ۱۲:۵۵:۴۵
کد خبر: ۱۰۲۹۲۰۶
درج نکردن قیمت بیشترین تخلف صنفی کرمان
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان گفت: طی سه ماه نخست امسال در نظارت وبازرسی بازار کالا استان بیشترین تخلف صنفی درج نشدن قیمت کالا بوده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ ارسلان میری، در این خصوص اظهار داشت: در ۳ ماهه ابتدای سال ۹۹ حدود ۳۰ هزار و ۵۶۷ مورد تخلف درج نشدن قیمت گزارش شده که برای برخی از این تخلفات پرونده تشکیل شده است.

او با بیان اینکه درحوزه گران فروشی ۲۷ هزار و ۱۷۷ مورد تخلف انجام شده اظهار داشت: ۱۱ هزار و ۳۹۳ مورد تخلف ارائه نشدن فاکتور نیز گزارش شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان بیان کرد: تخلفاتی مانند صادرنشدن فاکتور، عرضه خارج ازشبکه، تقلب، خرید براساس ضوابط وکم فروشی از دیگر تخلفاتی هستند که بالای ۱ هزار مورد گزارش شده وبعضا به صدور پرونده انجامیده است.

میری با بیان اینکه برخی حراج‌های غیرقانونی نیز شامل تخلف شده است، گفت: ۱۶۲ مورد تخلف حراج کالا برخلاف ضوابط به تعزیرات حکومتی گزارش شده است.

او افزود:در ۳ ماهه ابتدای سال ۱۴۷ مورد احتکار کالا گزارش شده است که شامل احتکارمحصولات مختلفی، چون لاستیک و دیگر اقلام می‌شود.

میری تصریح کرد: همچنین ۸۱ مورد تخلف هم که اخفا و امتناع از عرضه کالا بوده در این مدت به تعزیرات حکومتی استان کرمان گزارش شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز