۵۹۱ پایگاه تابستانی اوقات فراغت دانش آموزان در استان کرمان افتتاح شد

۱۳۹۹/۰۴/۲۵ - ۱۰:۱۹:۳۴
کد خبر: ۱۰۲۹۵۹۰
۵۹۱ پایگاه تابستانی اوقات فراغت دانش آموزان در استان کرمان افتتاح شد
طی مراسمی با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان و جمعی از مسئولان ۵۹۱ پایگاه تابستانی اوقات فراغت دانش آموزان در استان کرمان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در آیین افتتاح نمادین پایگاه های غنی سازی اوقات فراغت اظهار داشت: امسال با توجه به شیوع کرونا ویروس، فعالیت‌های پایگاه‌های تابستانی بیشتر در فضای مجازی به ویژه بستر شبکه شاد با رویکرد کشف و هدایت استعدادهای دانش آموزان و با شعار "هر خانه یک پایگاه و هر دانش آموز یک نقش اجتماعی در بستر فضای مجازی" انجام خواهد شد.

احمد اسکندری نسب با بیان اینکه تابستان امسال بیش از ۱۵۰ هزار دانش آموز در ۵۹۱ پایگاه مشغول به فعالیت خواهند بود، افزود: فعالیت‌های تابستانی دانش آموزان از ۲۵ تیر ماه آغاز می شود  و تا ۳۰ مرداد ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان از تمهید مقدمات و اطلاع رسانی ثبت نام و عضویت دانش آموزان در کانال‌های ایجاد شده غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در شبکه شاد خبر داد و اظهار داشت:  برنامه ریزی های لازم در راستای استفاده موثر دانش آموزان از برنامه های اوقات فراغت صورت گرفته است.

احمد اسکندری نسب اظهار کرد: رویکرد سند تحول بنیادین آموزش و پرورش چرخش تحولی از فعالیت های صرفا آموزشی به سمت مسائل تربیتی توجه به مسائل تربیتی دانش آموزان لازمه حیات طیبه و تربیت دانش آموزانی در طراز جمهوری اسلامی  است.

وی با بیان اینکه مدارس قطعا از ۱۵ شهریور ماه بازگشایی می شوند گفت: باید آمادگی لازم با توجه به شرایط احتمالی داشته باشیم.

اسکندری‌نسب  خاطرنشان کرد: آموزش جز لاینفک زندگی اجتماعی مردم است و ما به عنوان مسئولان نظام تعلیم و تربیت وظیفه داریم فعالیت های آموزشی و پرورشی فرزندان این مرز و بوم را دنبال کنیم.

بر پایه این گزارش طی مراسمی با حضور مدیر کل آموزش و پرورش، معاون پرورشی و فرهنگی، معاون تربیت بدنی و سلامت و جمعی از مسئولان پایگاه های اوقات فراغت تابستانی استات کرمان به صورت نمادین در کانون فرهنگی تربیتی کوثر ناحیه یک کرمان افتتاح شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز