معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان:

بیش از ۲۰۰۰ شغل در آموزش های فنی و حرفه ای و کاردانش در استان کرمان به هنرجویان آموزش داده می شود

۱۳۹۹/۰۴/۲۶ - ۰۹:۱۶:۰۲
کد خبر: ۱۰۳۰۰۰۲
بیش از ۲۰۰۰ شغل در آموزش های فنی و حرفه ای و کاردانش در استان کرمان به هنرجویان آموزش داده می شود
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان گفت: بیش از 2000 شغل در آموزش های فنی و حرفه ای و کاردانش در استان به هنرجویان آموزش داده می شود که از نقاط قوت تربیت نیروی انسانی ماهر است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سید محمد حبیب اللهی در جلسه هدایت تحصیلی با اشاره به ضرورت و اهمیت هدایت تحصیلی مطلوب دانش آموزان اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین و سرنوشت سازترین مراحل زندگی دانش آموزان تعیین رشته در دوره متوسطه است، زیرا این نوع عملکرد می‌تواند آینده شغلی و درآمدی دانش آموزان را تحت تاثیر قرار دهد.

وی افزود: انتخاب رشته تحصیلی مناسب، انتخاب شغل خوب و در ادامه تشکیل خانواده و کاهش آسیب های اجتماعی را به دنبال دارد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان، با بیان این که دانش آموزان باید با توجه به علایق و استعدادهایشان به سمت رشته های مورد نظرشان هدایت شوند، گفت:  دستیابی به 50 درصد پوشش تحصیلی دانش آموزان در هنرستان هاتا پایان برنامه ششم توسعه، از برنامه های پیش بینی شده است.

حبیب اللهی گفت: رتبه اول کشور را در خصوص توسعه متوازن رشته های تحصیلی آموزش های فنی و حرفه ای داریم و در زمینه هدایت تحصیلی جزو 10 استان برتر کشوریم.

وی با بیان این که هدایت تحصیلی پیوندی بین دوره های تحصیلی و نیازهای جامعه است، خاطر نشان کرد: یکی از مهمترین ماموریت های آموزش متوسطه هدایت تحصیلی و تحقق برنامه جامع توسعه سنواتی آموزش های فنی و حرفه ای و کاردانش است.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان تصریح کرد: نیاز امروز کشور به آموزش های فنی و حرفه ای و کاردانش، همچنین مهارت آموزی است که در بحث توسعه آموزش های فنی و حرفه ای و کاردانش و توسعه هنرستان ها همه فرمانداران، بخشداران و ائمه جمعه هم می توانند نقش داشته باشند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز