معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان کرمان:

فعالیت ۷۱۰ مدرسه با وجود یک تا ده نفر دانش آموز در استان کرمان از برکات نظام جمهوری اسلامی است

۱۳۹۹/۰۴/۲۹ - ۱۰:۰۵:۳۰
کد خبر: ۱۰۳۱۳۱۶
فعالیت ۷۱۰ مدرسه با وجود یک تا ده نفر دانش آموز در استان کرمان از برکات نظام جمهوری اسلامی است
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: فعالیت ۷۱۰ مدرسه با وجود یک تا ده نفر دانش آموز در استان کرمان از برکات نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ قوام رضا میر حسینی در جلسه ویدیو کنفرانس شورای معاونان آموزش و پرورش استان کرمان با روسای ادارات شهرستان ها و مناطق استان ضمن سخنانی با اشاره به بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری مد ظله العالی، خاطر نشان کرد: انعطاف پذیری انقلاب اسلامی در این بیانیه مورد تاکید مقام معظم رهبری است و ما نیز باید در حوزه کاری ضمن تکیه بر اصول و ارزش های نظام تعلیم و تربیت در راستای تربیت نسلی در طراز جمهوری اسلامی ایران انعطاف پذیری لازم را داشته باشیم.

وی نقد پذیری را در حوزه کاری از دیگر تاکیدات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب برشمرد و گفت: شفاف سازی و نقد پذیری در حوزه مالی اداری لازمه؛ اعتماد سازی و سلامت اداری است.

میر حسینی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری نسبت به جوانگرایی اظهار کرد: جوان گرایی از سیاست های مهم آموزش و پرورش استان در راستای افزایش بهره وری و کارآمدی است.

وی به تاکید مقام معظم رهبری به اقتصاد مقاومتی و مولد سازی اشاره کرد و گفت: ایجاد درآمد های پایدار و ثابت با تجاری سازی فضا های آموزشی بر اساس قانون بودجه در سال ۹۶ مهمترین راهبرد آموزش و پرورش استان در راستای تحقق این مهم است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان کرمان از فعالیت بیش از ۷۱۰ مدرسه با وجود یک تا ده  دانش آموز در استان خبر داد و بیان کرد: وجود مدارس حتی با وجود یک دانش در مناطق دوردست استان از برکات نظام جمهوری اسلامی است‌.

سید قوام رضا میر حسینی به آغاز ثبت کتب درسی پایه دهم تحصیلی از امروز بیست و نهم تیر ماه اشاره کرد و گفت: ثبت سفارش کتب درسی در سامانه کتب درسی به صورت انفرادی توسط والدین و گروهی توسط مدارس ضروری است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز