بازرسی از باشگاه‌های ورزشی کرمان آغاز شد

۱۳۹۹/۰۴/۳۰ - ۱۲:۵۰:۳۱
کد خبر: ۱۰۳۱۹۰۲
بازرسی از باشگاه‌های ورزشی کرمان آغاز شد
طبق مصوبات ستاد استانی مقابله باکرونا، بازرسی از باشگاه ها و اماکن ورزشی به طور رسمی و به صورت ویژه از عصر دیروز شنبه ۲۸ تیرماه ۹۹ در سراسر استان کرمان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی در حوزه ورزش و طبق مصوبات ستاد استانی مقابله باکرونا، بازرسی از باشگاه های ورزشی به طور رسمی و به صورت ویژه از عصر دیروز ۲۸ تیرماه ۹۹ در سراسر استان و شهر کرمان (که بیشتر سطح باشگاه در سطح استان را دارا است) آغاز شد.

بدین ترتیب، با حضور نماینده و روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان، نماینده اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمان و نماینده هیئت پزشکی ورزشی استان کرمان از ۲۰ باشگاه ورزشی ویژه آقایانِ محدوده بلوارهای غدیر ۱، غدیر ۲، غدیر ۳، رضوان، جمهوری اسلامی، هدایت، خیابان بیهقی و خیابان همتی فر مورد بررسی قرار گرفت.

از ۲۰ باشگاه ورزشی، ۱۴تا باز بودند که بر اساس فرم‌های تایید شده بهداشتی از سوی استانداری و دانشگاه علوم پزشکی کرمان، امتیازهای لازم را دریافت کردند.

بر این اساس، در این بازدید ها ۸۰ درصد از باشگاه های ورزشی امتیاز و رتبه سبز و 15 درصد رتبه زرد را کسب کردند.

پنج درصد باقیمانده که فاقد مجوز بودند، نیز رتبه قرمز گرفتند، این باشگاه ها ملزم شدند، ظرف ۴۸ ساعت آینده نسبت به رفع ایراد اقدام کنند، در غیر اینصورت، مقرر شد، طی بازرسی بعدی در صورتی که اقدامات قانونی را رعایت نکرده باشند از طریق مراجع قانونی نسبت به پلمب آنها اقدام شود.

همچنین قرار است، باشگاه هایی که در بازدیدهای بازرسین رتبه سبز و کامل را کسب کرده اند، طبق قول مدیر کل ورزش و جوانان، مورد تشویق و تقدیر قرار گیرند.

یادآور می شود: صبح امروز نیز بازرسی از باشگاه ورزشی ویژه بانوان انجام می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز