مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه‌های استان کرمان:

برای برگزاری دوره‌های آموزشی ورزشی‌نویسی آمادگی داریم/پیگیری مسائل آموزشی و رفاهی، اولویت های خانه مطبوعات کرمان

۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۵:۱۰:۳۸
کد خبر: ۱۰۳۲۶۳۹
برای برگزاری دوره‌های آموزشی ورزشی‌نویسی آمادگی داریم/پیگیری مسائل آموزشی و رفاهی، اولویت های خانه مطبوعات کرمان
مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه‌های استان کرمان گفت: تصمیم داریم ورزشی نویسی را توسعه دهیم، و برای برگزاری دوره‌های آموزشی ورزشی‌نویسی آمادگی داریم و با اساتید بزرگ این حوزه مذاکره می‌کنیم تا این دوره‌ها را با حضور اساتیدِ قابل، در کرمان داشته باشیم، چرا که هر چه این مسئله تقویت شود، به بهبود جایگاه ورزشی استان کمک خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمدرضا نژادحیدری، در دیدار با دکتر علی قرایی رئیس هیئت فوتبال استان کرمان که در محل هیئت فوتبال این استان انجام شد، با اشاره به اینکه ۲۰ سال از تأسیس خانه مطبوعات کرمان می‌گذرد، اظهار داشت: در گذشته انتخابات این خانه هر دو سال یکبار انجام می‌شد که با تغییر متن اساسنامه، هم اکنون سه ساله است.

او افزود: دو سال است انتخابات خانه مطبوعات به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود.

نژادحیدری با اعلام اینکه خانه مطبوعات استان کرمان ۳۲۰ عضو اصلی دارد، تصریح کرد: حدود ۱۵۰ نفر از این اعضا، شامل مدیران مسئول و سردبیران و بقیه مربوط به خبرنگاران و سایر صنوف رسانه است.

او با اعلام اینکه در طول ۲۰ سال تأسیس این خانه، کار‌های خوبی انجام شده است، بیان داشت: در این دوره نیز دو اولویت اصلی و راهبرد کلی تعریف کرده ایم که در این زمینه می‌توان به دنبال کردن مسائل آموزشی و پیگیری مسائل رفاهی اشاره کرد.

مدیرعامل خانه مطبوعات استان کرمان با تأکید بر دنبال کردن مسائل آموزشی گفت: معتقدیم همراه با توسعه کمی، نیازمند توسعه کیفی هم هستیم، به ویژه زمانی که احساس شود با شبه رسانه‌ها مواجه هستیم، چرا که با توسعه شبکه‌های اجتماعی و اینکه هر کسی خود می‌تواند یک رسانه داشته باشد، باید پیگیری مسائل آموزشی بود، در غیر اینصورت در فرایند اطلاع رسانی با چالش جدی مواجه می‌شویم.

نژادحیدری با بیان اینکه در ادوار گذشته، خانه مطبوعات علاوه بر این دو اولویت، موضوعات دیگری، چون برپایی نمایشگاه مطبوعات و برگزاری جشنواره‌ها را نیز در دستور کار داشت، افزود: در این دوره بیشترین تمرکزمان روی دنبال کردن مسائل آموزشی و پیگیری مسائل رفاهی است.

او از راه اندازی دو دفتر نمایندگی در شهرستان‌های رفسنجان و سیرجان خبر داد و تصریح کرد: هر شهرستانی که ۲۰ عضو داشته باشد، می‌تواند نمایندگی خانه مطبوعات را راه اندازی کند.

نژادحیدری با اعلام اینکه یک برنامه جامع سه ساله را در حوزه آموزشی در دست اقدام داریم، بیان داشت: یکی از بحث‌های اصلی، محور‌ها و رویکرد‌های اصلی مان در بحث فعالان مطبوعاتی که در حوزه ورزش به ویژه فوتبال کار می‌کنند، است.

مدیرعامل خانه مطبوعات استان کرمان با تأکید بر اینکه تصمیم داریم ورزشی نویسی را توسعه دهیم، گفت: اعلام آمادگی کنیم تا با اساتید ورزشی نویسی سطح کشور مذاکره کنیم و دوره‌های ورزشی نویسی را در کرمان داشته باشیم، چرا که هر چه این مسئله تقویت شود در بهبود جایگاه ورزشی استان کمک خواهد کرد.

نژادحیدری از آمادگی برای همکاری و هماهنگی بیشتر بین این دو نهاد مهم (خانه مطبوعات و هیئت فوتبال استان کرمان) خبر داد و افزود: آمادگی همکاری در بالاترین سطوح را داریم.

گفتنی است در این دیدار علیرضا دادگر دبیر هیئت فوتبال استان کرمان و عرفان امیرخسروی رئیس کمیته روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی این هیئت و عضو هیئت مدیره خانه مطبوعات استان کرمان حضور داشتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز