رئیس هیئت فوتبال شهرستان کرمان تأکید کرد:

برگزاری مسابقات فوتبال و فوتسال، اولویت هیئت فوتبال شهرستان کرمان

۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۶:۱۱:۳۰
کد خبر: ۱۰۳۲۶۶۳
رییس هیئت فوتبال شهرستان کرمان گفت: پس از پایان بحران کرونا، برگزاری مسابقات فوتبال و فوتسال در شهر کرمان از مهم‌ترین اولویت‌های این هیئت خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ رضا شجاعی با بیان این‌که به‌زودی اعضای جدید هیئت فوتبال شهرستان کرمان معرفی و برنامه‌های این هیأت برای باشگاه‌های شهر کرمان تشریح می‌شود، اظهار داشت: با توجه به رویکرد و راهبرد جدید هیئت فوتبال شهرستان کرمان، با بهره‌گیری از پیشکسوتان و استفاده از نیروهای جوان، به‌دنبال ایجاد ساختاری اصولی و پیشرفته برای فوتبال شهرستان کرمان هستیم.

وی افزود: برگزاری مسابقات لیگ شهرستان کرمان، از مهم‌ترین دغدغه‌های باشگاه‌هاست که این اقدام نیز به‌زودی و پس از دریافت مجوز، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، با همکاری اداره ورزش و جوانان و هیأت فوتبال استان انجام خواهد شد.

رییس هیئت فوتبال شهرستان کرمان، آموزش داوران، به‌روزرسانی مربیان، برگزاری فستیوال‌ها و حمایت از باشگاه‌های کم‌برخوردار را از دیگر برنامه‌های این هیئت دانست.

شجاعی از راه‌اندازی وب‌سایت جدید هیأت فوتبال شهرستان کرمان خبر داد و گفت: وب‌سایت جدید هیئت فوتبال شهرستان کرمان به‌عنوان اولین حلقه از سلسله تغییرات آتی فناورانه با رویکردی جدید و با هدف اطلاع‌رسانی بهتر به تمام مخاطبان محترم راه‌اندازی شده است.

وی با بیان این‌که کمیته اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی هیئت فوتبال شهرستان کرمان و کمیته فناوری اطلاعات و فضای مجازی این هیئت، سعی دارند با تکمیل و بازنگری مستمر در ساختار و محتوای این سایت، بر غنای آن بیافزایند، گفت: رعایت اصول SEO (بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جست‌وجو) که تأثیر فراوانی در رتبه‌بندی وب‌سایت‌ها دارد، از ویژگی‌های وب‌سایت جدید هیئت فوتبال شهرستان کرمان است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز