ریاست هیئت فوتبال استان کرمان عنوان کرد:

نقش رسانه در ورود جوانان به عرصه مدیریتی کشور/ همکاری همه جانبه هیئت فوتبال با خانه مطبوعات استان کرمان

۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۶:۴۹:۱۱
کد خبر: ۱۰۳۲۶۸۱
نقش رسانه در ورود جوانان به عرصه مدیریتی کشور/ همکاری همه جانبه هیئت فوتبال با خانه مطبوعات استان کرمان
ریاست هیئت فوتبال استان کرمان گفت: رسانه می‌تواند، پیرو منویات مقام معظم رهبری در مورد گام دوم انقلاب، نقش مهمی در هموار کردنِ مسیر ورود جوانان نخبه به عرصه مدیریتی کشور ایفا کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ دکتر علی قرایی در دیدار با محمدرضا نژادحیدری، مدیرعامل خانه مطبوعات استان کرمان با وی که در محل هیئت فوتبال این استان انجام شد، اظهار داشت: رسانه را شغل و حرفه نمی‌دانم، بلکه یک عشق و فضیلت است که می‌تواند انسان را به تکامل و یا فرش برساند.

او افزود: اگر بخواهیم رسانه را به بدن انسان تشبیه کنیم، رسانه چشم بینای هر مجموعه است.

دکتر قرایی تصریح کرد: انسان بدون چشم می‌تواند زندگی کند، ولی مسیر درست را نمی‌تواند تشخیص دهد و از آنجایی که برای رسیدن به موفقیت چاله چوله‌های زیادی و زمین خوردن‌های بسیاری است، پس به سلامتی انسان را به مسیر نمی‌رساند.

او بیان داشت: رسانه می‌تواند با نگاه عاشقانه و دلسوزانه‌ای که به مسائل مربوطه دارد، یک مجموعه را به خوبی به اهداف عالیه اش برساند.

رئیس هیئت فوتبال استان کرمان گفت: امروزه، رسانه می‌تواند، پیرو منویات مقام معظم رهبری در مورد گام دوم انقلاب نقش مهمی در هموار کردنِ مسیر ورود جوانان انقلابی و نخبه به عرصه مدیریتی کشور، ایفا کند.

قرایی به شرایط فعلی جامعه گریزی زد و افزود: امروز بخاطر مسائل اقتصادی که گریبانگیر جامعه است، یک یأس و ناامیدی وارد بدنه جامعه شده، بر این اساس، خیلی از جوانان و نخبگان چه در عرصه‌های علمی و چه ورزشی تلاش می‌کنند از کشور خارج شوند که این مسیر درستی نیست و این زنگ خطری برای ماست.

او تصریح کرد: تنها چیزی که در این شرایط می‌تواند مردم را امیدوار کند و سبب شور و نشاط در مردم شود، ورزش است.

قرایی بیان داشت: با توجه به شرایط کرونا که متأسفانه برخی برنامه‌های ورزشی را دچار اخلال کرده، ولی فوتبال زنده است و این را در کل جهان می‌تواند دید و در حقیقت اینجاست که رسانه می‌تواند نقش بسیار مهمی را ایفا کند.

رئیس هیئت فوتبال استان کرمان گفت: استان کرمان با توجه به منابع بسیار خوبی که در اختیار دارد و به واسطه‌ی مدیریت کلان اقتصادی که در رأس بنگاه‌های اقتصادیست تاکنون اتفاقات خوبی در این استان رقم خورده است که انتظار می‌رود، رسانه این‌ها را بولد کند.

قرایی به درخشش تیم‌های کرمانی در رقابت‌های لیگ برتر بانوان کشور اشاره کرد و افزود: تیم شهرداری بم، قهرمان لیگ برتر کشور در بخش بانوان شد و شهرداری سیرجان نیز به مقام سوم دست یافت که توقع بازتاب بیشتر این رخداد ورزشی را از رسانه‌ها داریم.

او تصریح کرد: اگر این موفقیت‌ها حاصل شده، بخاطر مدیریت خوبیست که در رأس بنگاه‌های اقتصادی و تفکر ورزشی آن مدیران است.

قرایی بیان داشت: این مدیرانی که در این شرایط سخت اقتصادی با وجودی که می‌توانند در جا‌هایی غیر از ورزش هزینه کنند، ولی به وظیفه اصلی خود در بحث ورزش و مسئولیت‌های اجتماعی شان عمل می‌کنند، باید شناسانده و از آن‌ها تشکر شود.

او سعد محمدی در شرکت ملی صنایع مس ایران، ملارحمان در گل گهر و ... را از جمله‌ی این مدیران اعلام کرد و از تلاش باشگاه مس در راه اندازی سه ورزشگاه در شهرستان‌های کرمان، رفسنجان و شهربابک خبر داد و تصریح کرد: خوشبختانه باشگاه مس کرمان آمادگی میزبانی جام ملت‌های آسیا را دارد و این بخاطر نگاه کسیست که در رأس کار قرار گرفته است.

رئیس هیئت فوتبال استان کرمان به نامگذاری امسال با عنوان "سال جهش تولید" از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و با اعلام اینکه استان کرمان در بحث ورزش (چه بانوان و چه آقایان) در خیلی از رشته‌ها در کشور سرآمد است، بیان داشت: می‌توانیم برنامه ریزی کنیم، با هدف کارآفرینی و درآمدزایی، البسه تیم‌های ورزشی را خودمان در استان کرمان تولید کنیم.

او با تأکید بر نقش مهم رسانه در پیشبرد اهداف ورزش استان، عمقی نگاه کردن، تأمل، متعادل بودن و دوری گزیدن از حواشی را از مهمترین ویژگی‌های رسانه در پیشبردِ اهداف عالیه نظام عنوان کرد.

قرایی در زمینه همکاری همه جانبه هیئت فوتبال با خانه مطبوعات استان کرمان در همه حوزه‌ها قول مساعد داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز