رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان:

ساعت کاری مراکز تعویض پلاک استان کرمان افزایش یافت

۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۰۷:۰۰:۵۹
کد خبر: ۱۰۳۳۹۸۲
ساعت کاری مراکز تعویض پلاک استان کرمان افزایش یافت
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان گفت: «ساعات کاری مراکز تعویض پلاک برای ارائه‌ی خدمات بهتر به مراجعین و کاهش زمینه‌های ازدحام جمعیت به‌منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا افزایش یافته و ارائه‌ی خدمات تا آخرین مراجعه‌کننده ادامه خواهد داشت».

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سرهنگ یوسف نجفی بیان کرد: «برابر ابلاغیه‌ی پلیس راهور ناجا، با توجه به افزایش انتشار مجدد ویروس مهلک کرونا و به منظور رعایت بیشتر پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی و همچنین جلوگیری از تراکم کاری، ساعت کاری کلیه‌ی مراکز تعویض پلاک سراسر استان از روز دوشنبه سی‌ام تیرماه، تا اطلاع ثانوی تا ساعت ۱۶ افزایش یافته و در صورت وجود صف تا آخرین نفر نیز خدمات ارائه می‌شود».

وی به مالکان وسائط نقلیه توصیه کرد: «برای حفظ سلامت شهروندان و عدم ابتلا به ویروس کرونا و شیوع آن در جامعه، در انجام تعویض پلاک تعجیل نکنند و الزامی برای حضور از ابتدای صبح در صف نیست».

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان اظهار کرد: «حتی‌الامکان سعی شود از آوردن افراد اضافی به‌ویژه سالخوردگان و کودکان اجتناب شود و مراجعان ضمن پرهیز از تجمع در محل سالن اجتماعات مراکز تعویض پلاک تا زمان فرارسیدن نوبت در بهترین و امن‌ترین مکان‌ها یعنی دور از جمعیت و یا درون خودروی شخصی خود بمانند».

 

نظر شما