معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان کرمان خبر داد:

خرید تجهیزات آموزشی ویژه مدارس استان کرمان با اعتباری بالغ بر ۵۳ میلیارد ریال

۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۰۷:۵۴:۲۸
کد خبر: ۱۰۳۵۷۴۲
خرید تجهیزات آموزشی ویژه مدارس استان کرمان با اعتباری بالغ بر ۵۳ میلیارد ریال
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: در راستای اجرای موثر پروژه مهر در استان، تجهیزات آموزشی ویژه مدارس استان کرمان با اعتباری بالغ بر 53 میلیارد ریال خریداری و توزیع شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سید قوام رضا میر حسینی در حاشیه بازدید از روند پروژه مهر در منطقه نوق از پروژه مهر به عنوان بزرگترین رویداد اجتماعی و فرهنگی کشور نام برد و بر همکاری همه ی مردم و نهادهای دولتی و غیردولتی با آموزش و پرورش در جهت بازگشایی مدارس با توجه به شرایط کرونا تاکید کرد.

وی با اشاره به بازگشایی مدارس از 15 شهریور ماه خاطر نشان کرد: در راستای تکریم ارباب رجوع و تسریع در روند ثبت نام از یازدهم مرداد ماه  مدارس استان  در روز های شنبه، یکشنبه و دوشنبه باز هستند.

میر حسینی با اشاره به نقش موثر فضای آموزشی در تسهیل فرایند یاددهی - یادگیری بر تعمیر و تجهیز مدارس در قالب پروژه مهر تاکید کرد و از افتتاح بیش از یک هزار کلاس درس برای  آغاز سال تحصیلی جدید در استان خبر داد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان کرمان با بیان این که نیروی انسانی کار آمد  لازمه اثر بخشی به فعالیت ها و برنامه های هر سازمان است، گفت: ساماندهی بهینه نیروی انسانی بر اساس نیاز،  لازمه ارتقای کیفیت فعالیت های آموزشی و پرورشی است.

میر حسینی بر ضد عفونی کردن مدارس در زمان ثبت نام دانش آموزان نیز تاکید کرد و افزود: رعایت مقررات بهداشتی ضرورتی انکار ناپذیر در راستای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا است.

بر پایه این گزارش: معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان کرمان به همراه روسای ادارات مالی، تعاون و امور رفاهی و پشتیبانی و خدمات اداره کل آموزش و پرورش استان از روندپروژه مهر در منطقه نوق بازدید کرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز