استاندار کرمان:

مدیران و کارشناسان برای تسریع امور اداری پیشنهاد دهند

۱۳۹۹/۰۵/۰۷ - ۱۱:۱۱:۴۷
کد خبر: ۱۰۳۵۹۱۸
مدیران و کارشناسان برای تسریع امور اداری پیشنهاد دهند
استاندار کرمان گفت: باید روند امور اداری را کوتاه تر کنیم و از کارشناسان و مدیران میخواهم پیشنهادات آیین نامه‌ای و قانونی خود برای کاهش بروکراسی اداری را ارائه دهند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمدجواد فدائی در حاشیه کلنگ‌زنی ساختمان جدید جهاد کشاورزی استان کرمان عنوان کرد: اصل تجمیع ساختمان‌های اداری اقدام بسیار ضروری است و باید سرمشق سایر ادارات باشد.

وی با تاکید بر این نکته که کارهای ستادی باید متمرکز باشند، افزود: پراکندگی ساختمان‌های اداری برای ارباب رجوع مشکل‌ساز است و امیدواریم با راه اندازی دولت الکترونیک، تعداد مراجعات به حداقل ممکن برسد.

استاندار کرمان با اشاره به اقدام سازمان جهاد کشاورزی استان در تامین اعتبار ساختمان جدید از طریق فروش املاک مازاد این سازمان بیان داشت: اینکه هیچ بار مالی بر دولت تحمیل نشده بسیار ارزنده است، ضمن اینکه امسال در قانون دستگاه ها موظف به فروش املاک مازاد و هزینه کرد آن در عملیات های عمرانی خودشان هستند.

وی عنوان کرد: اصل بر این است که کار مردم به خوبی، با سرعت و دلسوزی انجام شود و این ویژگی‌ ها اگر در کار باشد، احساس رضایت وجود دارد.

فدائی تسریع در اعطای مجوزها را لازمه پیشبرد کارها دانست و گفت: طولانی شدن زمان صدور مجوزها، بسان آفت در سیستم اداری است. ما باید مسیر را کوتاه تر کنیم و از کارشناسان و مدیران میخواهیم تا پیشنهادات آیین نامه‌ای و قانونی خود برای کاهش بروکراسی اداری را ارائه دهند.

 

نظر شما