وزیر ورزش و جوانان از سامانه ملی امید زندگی رونمایی کرد

۱۳۹۹/۰۵/۰۸ - ۰۷:۵۵:۱۵
کد خبر: ۱۰۳۶۳۳۴
وزیر ورزش و جوانان از سامانه ملی امید زندگی رونمایی کرد
سامانه ملی «امید زندگی» که به همت موسسه مردم نهاد کلبه آسمانی در استان کرمان طراحی شده بود، در نشست وزیر و معاون امور جوانان وزارت ورزش با اعضای مجمع ملی خیران ازدواج رونمایی شد.

دبیر موسسه مردم نهاد کلبه آسمانی در مورد سامانه ملی «امید زندگی» به برنا گفت: سامانه ملی «امید زندگی» مربوط به مراکز مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده است که به همت موسسه مردم نهاد کلبه آسمانی استان کرمان طراحی شده و متقاضیان مشاوره می‌توانند با مراجعه به آن، موضوع و مشاور خود را انتخاب و با رزرو روز و ساعت مشاوره، به صورت آنلاین و مجازی مشاوره بگیرند.

وی افزود: در سامانه امید زندگی که امروز با دستور وزیر رونمایی شد، تمام روانشناسان و روانکاوانی که مورد تایید هستند و فرایند تایید آن‌ها به دقت طی شده، حضور پیدا می‌کنند و تمام کاربران که همان مردم و جوانان هستند در استان‌های مختلف می‌توانند به شکل آنلاین از آن استفاده کنند.

عبدلی ادامه داد: این سامانه ۲ ماه به صورت پایلوت در استان کرمان که در آن طراحی شده اجرا می‌شود تا مشکلات احتمالی آن رفع و سپس در سطح کشوری عرضه شود.

وی اضافه کرد: تمام دفاتر و مراکز تخصصی مشاوره و ازدواج به این سامانه متصل می‌شوند و جوانان می‌توانند از این طریق، مشاوره قبل و بعد از ازدواج دریافت کنند.

این عضو مجمع جوانان استان کرمان خاطر نشان کرد: در بخشی از این سامانه، مطالب آموزشی با موضوعات گوناگون برای عموم قابل دسترسی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز