سرمربی تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان:

توانستیم بچه‌ها را به یک شرایط ایده‌آل برسانیم/مثل برنامه پیش فصل یک لیگ، بدنسازی را شروع کردیم

۱۳۹۹/۰۵/۰۹ - ۰۷:۱۳:۴۲
کد خبر: ۱۰۳۶۸۶۹
توانستیم بچه‌ها را به یک شرایط ایده‌آل برسانیم/مثل برنامه پیش فصل یک لیگ، بدنسازی را شروع کردیم
سرمربی تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان گفت: با همه‌ سختی‌هایی که وجود داشت، توانستیم بچه‌های تیم را به یک شرایط ایده‌آل برسانیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ عاطفه رضایی، که تیمش باید 10 مرداد برابر تیم فوتسال هیئت فوتبال خراسان رضوی در لیگ برتر فوتسال بانوان کشور صف‌آرایی کند، اظهار داشت: بعد از اینکه ما مسابقه دور اول بازی‌های پلی‌آف را مقابل هیئت خراسان در مشهد با نتیجه‌ی دو بر دو به پایان رساندیم، دوم اسفند ماه در بازی برگشت با وجودی که تیم خراسان در رفسنجان حضور داشت، با توجه به شیوع کرونا، طبق اعلام ستاد ملی کرونا بر ورزش این دیدار کنسل و رقابت‌ها مدتی تعطیل شد.

او افزود: حرف و حدیث‌هایی بود، مبنی بر اینکه، لیگ تعطیل می‌شود و قهرمان لیگ را تیمی که در دور گروهی (ملی حفاری) مشخص شده بود، اعلام می‌کنند.

رضایی تصریح کرد: بعد از عید بود، اعلام شد، می‌توانیم بازی‌ها را طبق رعایت پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌ها و مصوبات ستاد ملی کرونا بر ورزش برگزار کنیم.

او با اشاره به اینکه کش و قوس‌های زیادی در زمینه برگزاری رقابت‌های فوتسال لیگ برتر بانوان داشتیم، بیان داشت: خیلی‌ها معتقد بودند، از آنجایی که قرار نیست، تیم فوتسال بانوان در جام باشگاه‌های آسیا شرکت کند، پس لزومی ندارد در این شرایط و با صرف این همه هزینه و به خطر انداختن سلامت بازیکنان و کادر فنی تیم ها، رقابت‌ها برگزار شوند.

سرمربی تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان گفت: پس از برگزاری جلسات متعدد و ارسال نامه‌های بسیار، مقرر شد، بازی‌ها برگزار شوند، لذا در فواصل متعدد، تاریخ‌های مختلفی برای انجام تست کرونا، شروع تمرینات و برگزاری رقابت‌ها تعیین و مجدد کنسل شد.

رضایی افزود: در نهایت، تاریخ سوم مرداد برای انجام رقابت‌ها اعلام شد که ۱۷ تیر تست کرونا از کادر و بازیکنان تیم مان انجام شد و خوشبختانه موردی از ابتلا مشاهده نشد و قرار شد بازی برگزار شود.

او تصریح کرد: متأسفانه تست ۸ نفر از کادر و بازیکنان تیم مقابل ما (هیئت خراسان مشهد) مثبت شد و از آنجایی که ۲۵ درصد تیم درگیر این بیماری شده بود، پس بازی به تعویق افتاد و قرار شد ۱۰ مرداد بازی برگزار شود که باید قبل از این دیدار نیز از بازیکنان تست می‌گرفتیم.

رضایی به انجام تست بعدی نیز اشاره و تصریح کرد: بعد از اینکه تست بچه‌ها منفی اعلام شد، سازمان لیگ به ما اجازه تمرین داد و ما تمرینات را شروع کردیم.

او بیان داشت: واقعاً شرایط سخت بود و ما با بازیکنانی مواجه بودیم که پنج ماه از شرایط بازی تمرین گروهی عقب بودند یا حتی به سختی تمرین فردیشان را انجام می‌دادند، پس مثل برنامه پیش فصل یک لیگ، بدنسازی را شروع کردیم.

سرمربی تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان گفت: در شرایط سختی کار را شروع کردیم تا بتوانیم بازیکنان را به یک شرایط آمادگی برسانیم، حتی تا اندازه‌ای از انگیزه قبلی بچه‌ها برای برد کاسته شده بود و این کار ما را سخت‌تر می‌کرد و ما می‌بایست هم به لحاظ بدنی و هم انگیزه‌ی بچه‌ها با آن‌ها کار می‌کردیم.

رضایی افزود: با همه‌ سختی‌هایی که وجود داشت، توانستیم بچه‌های تیم را به یک شرایط ایده‌آل برسانیم.

او تصریح کرد: بعد از اینکه تست دوم، چهار روز پیش انجام شد، خدا را شکر، همه بچه‌ها و کادر فنی منفی شدند، نتیجه‌ی تست تیم مشهد هم منفی اعلام شد، بنابراین سازمان لیگ اعلام کرد، بازی می‌تواند انجام شود و تاریخ بازی هم، همان ۱۰ مرداد اعلام شد.

رضایی بیان داشت: اکنون شرایط سخت است، با توجه به وضعیت قرمز استان در بحث کرونا و میزبانی ما با همکاری و مساعدت باشگاه، فرمانداری، هیئت فوتبال شهرستان و استان تلاش می‌کنیم، بازی به بهترین نحو ممکن انجام شود.

او ابراز امیدواری کرد: بازی به خوبی انجام شود و در این بازی سلامتی هیچ کدام از اعضای دو تیم به خطر نیفتد.

سرمربی تیم بانوان مس رفسنجان گفت: اکنون شرایط تیم نسبتاً خوب است و امیدوارم چیز‌هایی که از بچه‌ها خواسته‌ایم در بازی روز جمعه انجام دهند.

رضایی افزود: از روز نخست، هدف ما این بود، یک پای فینال باشیم، اکنون هم هدف‌مان همان است و امیدواریم به این مهم دست پیدا کنیم.

تیم مس رفسنجان در مرحله برگشت دور نیمه‌نهایی لیگ برتر فوتسال بانوان کشور، ساعت ۱۱ روز جمعه ۱۰ مرداد ماه ۹۹ در سالن پیام نور رفسنجان به مصاف هیئت فوتبال استان خراسان رضوی می‌رود.

 

نظر شما