ادای احترام استاندار کرمان به خانواده شهیدان انجم شعاع

۱۳۹۹/۰۵/۰۹ - ۱۰:۲۵:۳۱
کد خبر: ۱۰۳۶۹۳۷
ادای احترام استاندار کرمان به خانواده شهیدان انجم شعاع
استاندار کرمان با حضور در منزل شهیدان انجم شعاع، درگذشت پدر شهیدان انجم شعاع را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمد جواد فدائی استاندار کرمان با حضور در منزل شهیدان انجم شعاع، ضمن عرض تسلیت درگذشت جانباز معظم جنگ تحمیلی و پدر شهیدان انجم شعاع، برای آن مرحوم طلب غفران الهی و برای والده مکرمه شهیدان سرفراز، آرزوی سلامت، طول عمر و صبر کرد.

برپایه این گزارش؛ پیکر پدر شهیدان والامقام مجید، حمیدرضا و مسعود انجم شعاع که بامداد سه شنبه دعوت حق را لبیک گفته بود، با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بعد از قرائت زیارت عاشورا از محل حسینیه ثارالله شهر کرمان به طرف گلزار شهدا در جمع مردم شهیدپرور کرمان تشییع و در جوار شهدا به خاک سپرده شد.

این پدر فداکار علاوه بر سه فرزند شهیدش، یک فرزند جانباز ۲۵ درصد به نام سعید انجم شعاع نیز تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.

مرحوم حاجی انجم شعاع سال ۱۳۱۴ در شهرستان کرمان متولد شد.

وی کارمند شرکت نفت بود که به مرور زمان در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مامور شده و پس از تحمیل جنگ به ایران اسلامی، سال ۱۳۵۹ به مناطق جنگی اعزام شد.

حاجی انجم شعاع با حضور فعال (حدود هفت سال و نیم) در جبهه‌های حق علیه باطل، مسئولیت راننده بودن سردار قاسم سلیمانی، فرمانده لشکر ۴۱ ثارالله را برعهده داشت و در عملیات‌های مختلفی همچون: کربلای ۴ و کربلای ۱۰ بر اثر گاز‌های شیمیایی و ترکش‌های خمپاره از ناحیه کتف و گردن مجروح شد.

این پدر فداکار پنج فرزند پسر و یک فرزند دختر داشت که چهار فرزند وی در راه انقلاب شهید شده اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز