مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه‌های استان کرمان:

برگزاری مراسم روز خبرنگار در کرمان به صورت مجازی

۱۳۹۹/۰۵/۱۳ - ۱۴:۴۱:۵۴
کد خبر: ۱۰۳۸۹۹۸
برگزاری مراسم روز خبرنگار در کرمان به صورت مجازی
مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه‌های استان کرمان گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و همچنین ضرورت گرامیداشت روز خبرنگار، خانه مطبوعات آیین روز خبرنگار امسال را به صورت مجازی برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمد رضا نژادحیدری، در این خصوص اظهار داشت: این مراسم روز جمعه ۱۷ مردادماه از ساعت ۲۱ آغاز می‌شود و خانواده بزرگ رسانه استان و همچنین سایر علاقمندان می‌توانند مراسم را از طریق صفحه خانه مطبوعات در اینستاگرام به آدرس khanehmatbooat دنبال کنند.

او با اشاره به برنامه‌های تدارک دیده شده برای روز خبرنگار افزود: علاوه بر سخنان خبرنگاران و پیشکسوتان روزنامه نگاری و مسئولان حاضر در برنامه اجرای برنامه‌های فرهنگی از قبیل موسیقی و طنز نیز در دستور کار قرار دارد.

نژادحیدری تصریح کرد: همچنین برگزاری نشست مدیران مسئول رسانه‌های فعال با استاندار کرمان به مناسبت روز خبرنگار در دست پیگیری است که پس از اعلام زمان آن از سوی استانداری زمان و مکان برگزاری آن به اطلاع مدیران مسئول خواهد رسید.

او با اشاره به اقدامات صورت گرفته در دوره جدید خانه مطبوعات اظهار داشت: اقدامات و پیگیری‌های خوبی در این مدت صورت گرفته که گزارش کامل آن در مراسم روز خبرنگار اعلام خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز