معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش استان کرمان خبر داد:

جشنواره فرهنگی و هنری « شهید دکتر محمد جواد باهنر » ویژه دانش آموزان و فرهنگیان سراسر استان کرمان برگزار می‌شود

۱۳۹۹/۰۵/۱۵ - ۰۷:۲۴:۵۱
کد خبر: ۱۰۳۹۷۷۸
جشنواره فرهنگی و هنری « شهید دکتر محمد جواد باهنر » ویژه دانش آموزان و فرهنگیان سراسر استان کرمان برگزار می‌شود
معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش استان کرمان، گفت: جشنواره فرهنگی و هنری استانی « دانشمند شهید دکتر محمد جواد باهنر » ویژه فرهنگیان و دانش آموزان سراسر استان کرمان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ صدیقه مرادی مهدی آبادی با اعلام این خبر، افزود: در راستایی برگزاری اولین همایش استانی تبیین سیره شخصیتی دانشمند شهید دکتر محمد جواد باهنر در استان با همکاری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، جشنواره فرهنگی و هنری " دانشمند شهید دکتر محمد جواد باهنر " ویژه دانش آموزان و فرهنگیان سراسر استان کرمان از ۱۳ مرداد ماه لغایت ۲ شهریورماه ۹۹ برگزار می شود.

وی با بیان این که در بخش فرهنگیان این جشنواره، متقاضیان می توانند از ۱۵ مرداد ماه ۹۹ با شرکت در مسابقه کتاب خوانی از کتاب " گسترش نهضت حسینی " تالیف شهید باهنر در سامانه  Ltms ثبت نام کنند، گفت: زمان برگزاری این مسابقه ویژه فرهنگیان سراسر استان در سامانه Ltms در بخش (جشنواره ها و مسابقات) این سامانه، ۲ شهریورماه ۹۹ است.

مرادی مهدی آبادی تعمیق شناخت و باورها نسبت به اندیشه های شهید باهنر و ارتقای بینش سیاسی و دینی دانش آموزان و فرهنگیان نسبت به ابعاد شخصیتی شهید باهنر را از اهداف این جشنواره فرهنگی و هنری عنوان کرد و افزود: دانش آموزان دوره ابتدایی اول و دوم می توانند در مسابقات "بهترین نقاشی" و "بهترین دلنوشته" پیرامون شهید باهنر و بر اساس شیوه نامه ارسالی در این جشنواره شرکت کنند.

وی با بیان این که مسابقات "داستان نویسی"، "خطاطی"، "طراحی پوستر" و "عکاسی موبایلی" نیز برای دانش آموزان دوره های اول و دوم متوسطه در نظر گرفته شده است، گفت: جوایز نفیسی به رتبه های اول تا سوم این جشنواره، در تمامی رشته ها و دوره های تحصیلی از سوی دبیرخانه استانی جشنواره شهید دکتر محمد جواد باهنر اهدا خواهد شد.

معاون فرهنگی و پرورشی آموزش و پرورش استان کرمان، تاکید کرد: آثار دانش آموزان شهرستان ها و مناطق پس از بررسی و داوری در خود شهرستان و منطقه، یک نفر در هر رشته به عنوان نفر برتر به دبیرخانه استانی ارسال خواهد شد و آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه استانی طبق شیوه نامه ارسالی، ۲ شهریور ماه ۹۹ است و به آثاری که بعد از این تاریخ ارسال شوند هیچ ترتیب اثری داده نمی شود.

مرادی مهدی آبادی، اظهار داشت: فرهنگیان و دانش آموزان سراسر استان می توانند برای کسب اطلاع بیشتر از نحوه برگزاری مسابقات و شرکت در این جشنواره فرهنگی و هنری به شیوه نامه ارسالی به مدارس سراسر استان و منتشر شده در کانال های اطلاع رسانی و پرورشی شبکه مجازی شاد مراجعه کنند

 

نظر شما