استاندار کرمان:

تسهیلات کرونا تا سقف ۱۶ میلیون نیاز به ضامن ندارد

۱۳۹۹/۰۵/۲۰ - ۰۸:۵۶:۰۱
کد خبر: ۱۰۴۱۷۶۴
تسهیلات کرونا تا سقف ۱۶ میلیون نیاز به ضامن ندارد
استاندار کرمان در خصوص مشکلات ضمانت تسهیلات کرونا به رانندگان تاکسی گفت: تسهیلات کرونا تا سقف ۱۶ میلیون تومان نیاز به ضامن ندارد و با چک شخصی و سفته این تسهیلات پرداخت خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمد جواد فدایی در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا بیان داشت: ظرفیت تولید ماسک در استان ۲۰۰ هزار عدد است ضمن اینکه این تعداد ماسک در استان کمتر از نیاز استان می‌باشد و در این خصوص کمبود احساس می‌شود.

وی افزود: قرار است تا دو هفته دیگر دستگاه مورد نیاز در راستای تولید ماسک در کرمان راه اندازی شود همچنین با پیگیری اداره صمت استان تولید ماسک تا سه هفته آینده به ۳۵۰ هزار ماسک خواهد رسید اما بر طبق بررسی دانشگاه علوم پزشکی در راستای تأمین نیاز استان هنوز ۵۰ هزار ماسک نیاز داریم.

استاندار کرمان در خصوص پخش کلیپی از صحبت‌هایش در خصوص برگزاری مراسم عزاداری امام حسین (ع) گفت: در خصوص صحبت‌های بنده جهت برگزاری مراسم محرم و صفر اظهارنظرهای ناآگاهانه صورت گرفته ضمن اینکه ما قبلاً گفته بودیم در خصوص برگزاری این مراسم تصمیم گیری بر عهده مرجع اصلی یعنی ستاد ملی مدیریت کرونا است اگر چه ممکن است در استان تصمیمات خاصی گرفته شود اما این تصمیمات هم با هماهنگی ستاد ملی اتخاذ خواهد شد.

فدایی اظهار داشت: در خصوص برگزاری مراسم عزاداری امام حسین (ع) دستورالعمل‌هایی صادر شده که در آن برپایی ایستگاه‌های صلواتی، جابجایی هیئت‌های عزاداری و استفاده از وسایلی مانند طبل و سنج ممنوع است، استفاده از ماسک به صورت دائم و مستمر باید باشد ضمن اینکه در شهرهایی که امکان برگزاری حضوری مراسم وجود ندارد از راهکارهای جایگزین استفاده شود و نظارت بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی در شهرهای دارای وضعیت قرمز تشدید شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز