احتمال استفاده از مصلی برای برگزاری کنکور

۱۳۹۹/۰۵/۲۰ - ۰۹:۰۳:۳۰
کد خبر: ۱۰۴۱۷۷۳
احتمال استفاده از مصلی برای برگزاری کنکور
رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان تصریح کرد: دو هفته دیگر کنکور برگزار می شود و با توجه به اینکه در همه شهرها سالن ورزشی وجود دارد، تاکید داریم اولویت استفاده از سالن های ورزشی به جای مدارس برای برگزاری آزمون باشد زیرا شاید در مدارس نشود پروتکل ها را به خوبی رعایت کرد و باید زودتر تصمیم گیری و به سازمان سنجش اعلام شود. حتی پیشنهاد استفاده از ظرفیت مصلی ها برای برگزاری کنکور وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ حمیدرضا رشیدی نژاد در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا درباره وضعیت تولید ماسک در استان اظهار کرد: با راه اندازی دستگاه های جدید به خط تولید ماسک، فکر می کنم نیاز استان رفع خواهد شد.

وی افزود: در حال حاضر در بیمارستان ها ماسک توزیع می شود اما در مجموع کمبود ماسک وجود دارد و قیمت ها متفاوت است که باید قیمت ها شکسته شده و ماسک در دسترس مردم قرار بگیرد.

رشیدی نژاد در ادامه تصریح کرد: مواد ضدعفونی کننده دست در داروخانه ها وجود دارد و اگر این مواد با الکل ۴۰ درصد باشد خلاف است و قابل پیگرد قانونی است و باید الکل ۷۰ درصد باشد.

وی بیان کرد: اطلاع رسانی خواهیم کرد ترجیحا از تولیدات مواد ضدعفونی کننده داخل استان استفاده شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان در ادامه تاکید کرد: صدا و سیما و دیگر رسانه ها دستورالعمل مربوط به عزاداری ایام ماه محرم و صفر را اعلام کنند و باید از ظرفیت دادستانی، نیروی انتظامی و بسیج در کمک به تبلیغات اسلامی برای اجرای دقیق این دستورالعمل و جلوگیری از موارد غیر از این استفاده شود.

وی گفت: باید اطلاع رسانی جدی صورت بگیرد و طبق مصوبه ستاد ملی، وظیفه شرعی و قانونی داریم اطاعت کنیم.

رشیدی نژاد در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: دو هفته دیگر کنکور برگزار می شود و با توجه به اینکه در همه شهرها سالن ورزشی وجود دارد، تاکید داریم اولویت استفاده از سالن های ورزشی به جای مدارس برای برگزاری آزمون باشد زیرا شاید در مدارس نشود پروتکل ها را به خوبی رعایت کرد و باید زودتر تصمیم گیری و به سازمان سنجش اعلام شود.

وی بیان کرد: حتی پیشنهاد استفاده از ظرفیت مصلی ها برای برگزاری کنکور وجود دارد.

 

 

نظر شما