رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال:

در مدت فعالیتم در حوزه داوری، رئیس هیئتی به فعالی دکتر قرایی ندیده‌ام/رضایت رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال از وضعیت داوری در کرمان

۱۳۹۹/۰۵/۲۱ - ۰۶:۳۹:۴۲
کد خبر: ۱۰۴۲۲۰۶
در مدت فعالیتم در حوزه داوری، رئیس هیئتی به فعالی دکتر قرایی ندیده‌ام/رضایت رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال از وضعیت داوری در کرمان
رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: در این چهل سالی، که در داوری هستم، رییس هیئتی به فعالی و پای کار بودن آقای دکتر قرایی به ویژه در بحث داوری ندیدم.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ اسماعیل صفیری، با اشاره به اینکه به عنوان ناظر داوری بازی مس کرمان و الومینیم اراک در کرمان حضور پیدا کرده بودم، اظهار داشت: به دعوت دکتر قرایی رئیس هیئت فوتبال و کهوری رئیس کمیته داوران هیئت فوتبال استان کرمان یک گردهمایی و جلسه پرسش و پاسخ و آشنایی با داوران شهر کرمان داشتیم که با آن‌ها بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

او به ظرفیت‌ها و پتانسیل داوران کرمانی اشاره و عنوان کرد: فضا را بسیار مناسب دیدم و نسبت به دفعات قبلی که در کرمان حضور داشتم، معلوم بود که هیئت فوتبال اهمیت و توجه خاصی به مسئله داوران دارد و از آن‌ها حمایت خوبی انجام می‌دهد.

صفیری عملکرد هیئت فوتبال استان کرمان در رابطه با داوران را بسیار خوب ارزیابی و تصریح کرد: خوشبختانه هم اکنون فضای مناسبی آماده شده و بستر مناسبی برای رشد و تعالی داوران استان کرمان فراهم است.

او به دیدار مس کرمان و آلومینیم اراک اشاره کرد و بیان داشت: این مسابقه با نظم بسیار خوبی برگزار شد.

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران گفت: یکی از تیم‌های کرمانی به لیگ برتر صعود کرده، یکی دیگر در لیگ برتر حضور دارد و دیگری نیز در آستانه صعود به لیگ برتر است و این نشان از انجام کار سیستماتیک و علمی در فوتبال این استان است.

او افزود:  در این چهل سالی، که در داوری هستم، رییس هیئتی به فعالی و پای کار بودن آقای دکتر قرایی به ویژه در بحث داوری ندیدم.

صفیری در بخش دیگری از سخنانش به بیان گزارشی راجع به تمهیدات اندیشیده شده از سوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال در هفته‌های آخر لیگ‌های یک و برتر پرداخت و افزود: در هفته آخر لیگ یک و دو هفته آخر لیگ برتر از تمام داشته هایمان به منظور تأمین حقوق تیم‌ها کمک می‌گیریم و تلاش می‌کنیم خدای نکرده با تصمیم اشتباهی حق و حقوقی از تیمی ضایع نشود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز