دعوت ۲ فوتبالیست کرمانی به اردوی تیم ملی

۱۳۹۹/۰۵/۲۲ - ۰۷:۵۹:۰۴
کد خبر: ۱۰۴۲۷۵۸
رئیس کمیته اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی هیئت فوتبال استان گفت: علیرضا اسدآبادی و سجاد گل‌محمدی به اردوی آماده‌سازی تیم‌های ملی فوتبال جوانان و نوجوانان دعوت شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ عرفان امیرخسروی، با اعلام این خبر اظهار داشت: ۲۵ بازیکن از سوی پرویز مظلومی به دومین اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتبال جوانان دعوت شدند که در بین دعوت شدگان نام علیرضا اسدآبادی بازیکن کرمانی تیم پدیده مشهد نیز به چشم می‌خورد.

او افزود: دومین اردوی آماده سازی تیم ملی فوتبال جوانان به منظور حضور در دور نهایی مسابقات قهرمانی آسیا از ۲۲ مرداد تا ۵ شهریور در مرکز ملی فوتبال ایران برگزار خواهد شد.

امیرخسروی اظهار داشت: بازیکنان دعوت شده، باید ساعت ۱۲ روز ۲۲ مرداد در هتل آکادمی فوتبال واقع در مرکز ملی به منظور انجام تست کرونا خود را به کادر فنی تیم ملی جوانان معرفی کنند.

او در بخش دیگری از سخنانش از دعوت فوتبالیست کرمانی به اردوی تیم ملی نوجوانان خبر داد و تصریح کرد: سجاد گل‌محمدی از کرمان به اردوی آماده‌سازی تیم فوتبال نوجوانان زیر ۱۶سال دعوت شده است.

امیرخسروی بیان داشت: این اردو از امروز در مرکز ملی فوتبال آغاز شده است و تا هفتم شهریور ادامه خواهد داشت.

او افزود: قبل از ورود بازیکنان به اردو از همه اعضای تیم، تست کرونا گرفته می‌شود و پس از مشخص شدن نتایج، تمرینات گروهی آغاز می‌شود.

نظر شما