مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان:

۳۰۲ مدرسه در استان کرمان در دو سال اخیر کلنگ زنی شده یا به بهره برداری رسیده است

۱۳۹۹/۰۵/۲۳ - ۰۹:۲۷:۰۵
کد خبر: ۱۰۴۳۳۲۳
۳۰۲ مدرسه در استان کرمان در دو سال اخیر کلنگ زنی شده یا به بهره برداری رسیده است
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: در دو سال اخیر ۳۰۲ مدرسه در استان کرمان کلنگ زنی شده یا به بهره برداری رسیده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ احمد اسکندری نسب در نشست مجمع نمایندگان استان کرمان با وزیر آموزش و پرورش از رشد سه برابری مشارکت های مردمی در آموزش و پرورش استان کرمان خبر داد و افزود: برای سال نود و نه ۲۰۰ میلیارد تومان جذب مشارکت های مردمی پیش بینی شده که از ابتدای سال تاکنون ۱۲۰ میلیارد تومان آن جذب شده است.

وی از افتتاح و کلنگ زنی ۳۰۲ مدرسه در قالب یک هزار و ۳۴۵ کلاس درس در دو سال اخیر از محل کمک های مردمی خبر داد و از تعامل و همکاری نمایندگان مجلس با آموزش و پرورش قدردانی کرد و گفت: برای ارتقای کیفیت فعالیت های آموزشی و پرورشی در استان نیازمند همکاری جدی نمایندگان مجلس هستیم.

اسکندری نسب از پایش اطلاعات تک تک دانش آموزان استان در زمینه آموزش مجازی خبر داد و افزود: برای تمامی دانش آموزان متناسب با امکانات، برنامه ریزی صورت گرفته است.

وی از اجرای طرح گفتمان تحول در راستای اجرای بسته های تحولی وزارت آموزش و پرورش خبر داد و گفت: گفتمان سازی بسته های تحولی ضرورتی انکار ناپذیر است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به تحصیل یک سوم دانش آموزان استان در مناطق محروم، خواستار همکاری مجلس با آموزش و پرورش برای تهیه گوشی هوشمند برای دانش آموزان بی بضاعت شد.

اسکندری نسب از انعقاد تفاهم نامه همکاری با موسسه مشیز کرمان در راستای حمایت از آموزش مجازی در شهرستان های کهنوج، قلعه گنج، منوجان، فاریاب، رودبار جنوب و ریگان و آموزش و پرورش عشایری خبر داد.

بر پایه این گزارش: جلسه مجمع نمایندگان استان کرمان با وزیر و معاونان وزیر آموزش و پرورش در راستای ارتقای کیفیت فعالیت های آموزشی و پرورشی شهرستان ها و مناطق استان برگزار شد

 

نظر شما