سرپرست فدراسیون فوتبال:

هیئت فوتبال استان کرمان نسبت به گذشته کارهایش بسیار خوب، شکیل و منضبط است

۱۳۹۹/۰۵/۲۷ - ۱۳:۳۸:۰۴
کد خبر: ۱۰۴۵۳۲۳
هیئت فوتبال استان کرمان نسبت به گذشته کارهایش بسیار خوب، شکیل و منضبط است
سرپرست فدراسیون فوتبال نقش هیئت فوتبال استان کرمان را در کسب موفقیت‌های اخیر فوتبال در این استان را مهم دانست و گفت: هیئت فوتبال استان کرمان نسبت به گذشته کارهایش بسیار خوب، شکیل و منضبط است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ حیدر بهاروند، ضمن تبریک به مردم استان کرمان به واسطه قهرمانی تیم شهرداری بم در لیگ برتر بانوان و قهرمانی و صعود تیم مس رفسنجان به لیگ برتر فوتبال کشور، اظهار داشت: در کرمان مراسم خوبی داشتیم که در آن با اهدای جام از تیم بانوان تجلیل شد.

او افزود: در رفسنجان نیز یکی از بهترین جشن‌ها انجام شد، دقیقاً مثل لیگ برتر زیبا، شکیل و خوب انجام شد.

بهاروند تصریح کرد: در سطح شهر نیز شاهد شادی مردم به واسطه این صعود به لیگ برتر بودیم، در مجموع مراسم کم نظیری بود و همه راضی بودند.

سرپرست فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران به شروع مجدد رقابت‌های لیگ‌های مختلف طبق زمانبندی اشاره کرد و بیان داشت: مسابقات با توجه به شرایطی که کرونا داشت، تازه اکنون تمام شده یا هفته‌های پایانی خود را می‌گذراند.

بهاروند گفت: در هر حال نقل و انتقالات تیم ها، زمان خود را می‌خواهد و زمانی را برای استراحت تیم‌ها باید در نظر بگیریم.

او افزود: ما زمان بندی لازم را اعلام می‌کنیم تا رقابت‌ها در فرصت قانونی خود برگزار شود.

بهاروند پیش بینی کرد: در فصل آینده مسابقات به شکل خوبی برگزار شود.

بهاروند تصریح کرد: در جریان کرونا از معدود کشور‌هایی بودیم که همه‌ی لیگ‌های ما برگزار شد، بقیه کشور‌ها شاید فقط لیگ برترشان برگزار شد این درحالیست که ما لیگ‌های یک، دو، سه، بانوان و ... را برگزار کردیم یا هفته‌های پایانیش را می‌گذرانیم.

او بیان داشت: از هیئت‌های استان‌ها که همیشه در کنار ما بودند، باشگاه‌ها که سنگ تمام گذاشتند، شورای تأمین استان‌ها و همه‌ی عواملی که درگیر برگزاری مسابقات بودند، به واسطه‌ی رعایت پروتکل‌های بهداشتی، دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا، وزارت بهداشت، ستاد کرونا در فوتبال و ستاد کرونا در استان‌ها قدردانی می‌کنم.

سرپرست فدراسیون فوتبال در بخش دیگری از سخنانش، نقش هیئت فوتبال استان کرمان را در کسب موفقیت‌های اخیر پررنگ دانست و گفت: هیئت فوتبال استان کرمان نسبت به گذشته کارهایش خوب، شکیل و منضبط است.

بهاروند افزود: افراد کاربلدی در هیئت هستند که این خودش را نشان می‌دهد.

او تصریح کرد: قهرمانی و صعود این تیم‌ها نشانگر این است هیئت فوتبال استان کرمان در این زمنیه فعالیت داشته است و در کنار این تیم‌ها بوده و خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز