معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان کرمان خبرداد:

بسیج استان کرمان جهت اجرای پویش "همدلی مومنانه در نهضت ایران همدل"

۱۳۹۹/۰۵/۲۸ - ۱۱:۵۸:۳۵
کد خبر: ۱۰۴۵۷۹۵
معاون مشارکتهای مردمی بهزیستی استان کرمان گفت: کلیه امکانات استان کرمان را جهت اجرای مرحله دوم پویش «همدلی مومنانه در نهضت ایران همدل» بسیج کرده‌ایم.

محمدعلی محمدی در گفت‌وگو با برنا در این خصوص افزود:پس از دستور رهبر معظم انقلاب بمناسبت عید سعید قربان مبنی برتدوام کمک های مومنانه از سوی مردم و نهادها و سازمانهای دولتی و غیردولتی سازمان بهزیستی به این ندای معظم له لبیک گفته و مرحله اول این طرح در دهه ولایت اجرا گردید که نتایج خوبی را در پی داشت و هم اکنون نیز به مناسبت آغاز ماه محرم مرحله دوم این پویش آغاز به کار خواهد کرد.

وی با دعوت از سازمان‌ها، مساجد، تکایا، هیئت‌های مذهبی و عموم مردم مومن و خداجوی استان خواست تا با لبیک گفتن به فرمایشات مقام معظم انقلاب و شرکت در این پویش به یاری نیازمندان و جامعه هدف بهزیستی بشتابند.

محمدی از مردم ، خیرین و سایر شرکاءاجتماعی خواست تا کمک های نوع‌دوستانه خود را به شماره کارت 6277607777777777 واریز و  یا  #14* و همچنین از طریق نرم افزارهای هفت هشتاد ،آپ،سکه،724،تاپ ،همراه کارت ، ستاره یک ،کیپاد،ساپ فون پی، پات و سیگنال پرداخت نمایند.  

وی همچنین یادآور شد: هموطنان می توانند کمک های غیرنقدی خود شامل نذورات ،اقلام و جیره های خشک غذایی را در ماه محرم و صفر به ادارات بهزیستی و مراکز غیردولتی و موسسات خیریه تحت نظارت در سراسر استان تحویل نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز