نظارت و قضاوت داوران کرمانی در لیگ برتر فوتبال کشور

۱۳۹۹/۰۵/۳۰ - ۰۹:۳۹:۵۱
کد خبر: ۱۰۴۶۷۸۰
رئیس کمیته اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی هیئت فوتبال استان کرمان گفت: علیرضا کهوری به عنوان ناظر و احد سلطانی و صالح عرب‌آبادی به عنوان کمک داور در آخرین هفته از مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور نظارت و قضاوت می کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ عرفان امیرخسروی، در این خصوص اظهار داشت: علیرضا کهوری رئیس کمیته داوران فوتبال استان کرمان به عنوان ناظر داوری دیدار تیم‌های پرسپولیس و سایپا انتخاب شد.

او افزود: این دیدار از هفته سی ام لیگ برتر فوتبال کشور، روز پنجشنبه ۳۰ مرداد در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

امیرخسروی تصریح کرد: محمدرضا اکبریان، آرمان اسعدی، رحیم حاجیلو و علی صفایی به عنوان داور کار قضاوت این دیدار را برعهده دارند.

سخنگوی هیئت فوتبال استان کرمان با اشاره به اینکه صالح عرب‌آبادی از استان کرمان نیز اولین ابلاغ قضاوتش در لیگ برتر فوتبال کشور را دریافت کرده است، بیان داشت: وی در کوبل داوری بازی شهر خودرو مشهد و نساجی مازندران به عنوان کمک‌داور حضور دارد.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی هیئت فوتبال استان کرمان گفت: احد سلطانی دیگر کمک‌داور شایسته‌ی استان کرمان نیز به عنوان کمک‌داور در کوبل داوری بازی فولاد خوزستان و تراکتور حاضر است.

امیرخسروی در بخش دیگری از سخنانش با اعلام اینکه تیم گل گهر سیرجان، نماینده‌ی استان کرمان فردا ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان به مصاف ذوب آهن می‌رود، به اسامی داوران این دیدار اشاره کرد و افزود: روح الله شریفی در کنار حسن ظهیری و مرتضی یوسف شهریاری دیدار ذوب آهن و گل گهر را قضاوت می‌کند، عباس راکی داور چهارم است و حسین نجاتی نیز بر بازی نظارت دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز