استاندار کرمان:

برای بهبود فضای کسب و کار به تغییر روش نیاز داریم

۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۰۹:۳۴:۵۸
کد خبر: ۱۰۴۷۴۵۹
برای بهبود فضای کسب و کار به تغییر روش نیاز داریم
استاندار کرمان گفت: تمام تلاش ما بر تسهیل صدور مجوزها و بهبود فضای کسب و کار است، اگر اقدامات انجام شده موثر نبوده، باید تغییر روش دهیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمدجواد فدائی در پنجاه و سومین شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان کرمان با محوریت برنامه‌های تحقق جهش تولید (بررسی فضای کسب و کار استان و راهکارهای بهبود آن) با اشاره به گزارش اتاق بازرگانی از فضای کسب و کار و رتبه ۲۹ استان گفت: نتایج به دست آمده با آنچه برای ما ملموس است، تفاوت دارد.

وی افزود: 'طبق این گزارش رتبه کرمان در فناوری ارتباطات دهم است، اما آیا واقعا چنین است، ما ۱۰ سال از تکنولوژی عقبیم و چطور رتبه ۱۰ را در اختیار داریم.'

دکترفدائی ادامه داد: تمام تلاش ما از راه‌اندازی پنجره واحد فیزیکی و الکترونیکی این بوده که صدور مجوز را سرعت دهیم و به واسطه آن فضای کسب و کار استان نیز بهبود یابد.

وی ابراز داشت: اگر با وجود همه اقدامات انجام شده، نتایج مدنظر حاصل نشده، پس باید برنامه و شیوه کاری را تغییر دهیم.

استاندار کرمان بیان کرد: مستند بودن و صحت گزارش‌ها و پژوهش‌ها برای ما اهمیت دارد تا براساس آنها برای استان تصمیم‌گیری کنیم.

وی با اشاره به رتبه‌بندی فضای کسب و کار استانها گفت: رتبه‌بندی با امتیازدهی متفاوت است، بعضا در رتبه‌‌بندی تفاوت چندانی میان امتیازات کسب شده وجود ندارد.

فدائی لزوم بررسی علل و عوامل موفقیت سایر استان‌ها در بهبود فضای کسب و کار را مورد تاکید قرار داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز