مدیرکل کمیته امداد استان کرمان:

۷۲ آشپزخانه در کرمان راه اندازی شد

۱۳۹۹/۰۶/۰۱ - ۱۳:۲۴:۳۸
کد خبر: ۱۰۴۷۶۴۶
۷۲ آشپزخانه در کرمان راه اندازی شد
مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: همزمان با آغاز ماه محرم، ۷۲ آشپزخانه در قالب طرح اطعام حسینی در استان کرمان راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ یحیی صادقی، در مراسم نمادین راه‌اندازی یکی از آشپزخانه‌های طرح اطعام حسینی در مرکز نیکوکاری بوتراب شهر اختیار آباد کرمان، ضمن تسلیت فرارسیدن ماه محرم اظهار داشت: در ایام ماه محرم با توجه به محدودیت‌هایی که برای طبخ غذا در سطح شهر‌ها ایجادشده است، وزارت بهداشت و درمان، مجوز‌هایی را به کمیته امداد داده که همچون ماه مبارک رمضان، نذورات مردم را جمع‌آوری و مطابق با نیت آن‌ها هزینه کند.

او افزود: همزمان با سراسر کشور، ۷۲ آشپزخانه، ویژه طرح اطعام حسینی به همت کمیته امداد استان کرمان در مرکز استان و شهرستان‌ها راه‌اندازی شده است که در ایام ماه محرم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و نظارت دانشگاه علوم پزشکی، غذای گرم طبخ و بین نیازمندان توزیع خواهند کرد.

صادقی به روش‌های مشارکت در طرح اطعام حسینی اشاره کرد و افزود: مردم خیر و نیکوکار استان کرمان می‌توانند از طریق کد دستوری #۰۳۴*۸۸۷۷*  و یا شماره‌ حساب ۲۲۰۳۱۳۶۱۰۵ یا شماره کارت ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۰۰۶۴۸۷۹ بانک تجارت در این طرح مشارکت کنند.

او با بیان اینکه طرح احسان حسینی نیز همزمان با طرح اطعام حسینی در ایام ماه محرم به‌ منظور جمع‌آوری کمک‌های مردمی و سبد کالا برای توزیع بین نیازمندان از سوی این نهاد اجرا می‌شود، بیان کرد: پارسال ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان کمک‌های مردمی در قالب طرح احسان حسینی در استان جمع‌آوری و بر اساس نیت خیران هزینه شد.

 

نظر شما