مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان:

۲۵۰۰ کلاس درس در دولت تدبیر و امید در استان کرمان ساخته شده است

۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۰۷:۳۹:۵۷
کد خبر: ۱۰۴۷۹۵۸
۲۵۰۰ کلاس درس در دولت تدبیر و امید در استان کرمان ساخته شده است
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: از ابتدای دولت تدبیر و امید تاکنون دو هزار و ۵۰۰ کلاس درس ساخته شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ احمد اسکندری نسب در آیین کلنگ زنی اولین مدرسه از ۱۲۰ مدرسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کرمان و موسسه خیریه مهر گیتی که با حضور استاندار کرمان و سفیر کشور افغانستان برگزار شد، از تحصیل بیش از ۳۴ هزار دانش آموز اتباع خارجی در استان کرمان خبر داد.

وی گفت: دانش آموزان تبعه خارجی در استان در کنار دانش آموزان ایرانی با شرایط یکسان مشغول تحصیل هستند.

اسکندری نسب از ساخت ۷ مدرسه ۱۲ کلاسه در شهرستان های کرمان، زرند و رفسنجان خبر داد و افزود: بر اساس بررسی های صورت گرفته به بیش از ۱۰۰ مدرسه جهت تحصیل دانش آموزان تبعه خارجی در استان نیازمندیم.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا گفت: جهت رعایت کامل مقررات بهداشتی در مدارس و تهیه گوشی تلفن هوشمند همراه نیازمند مشارکت خیران، بنگاه های اقتصادی و نهادهای دولتی و غیر دولتی هستیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان به انعقاد تفاهم نامه ساخت ۱۲۰مدرسه خیر ساز با اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان و موسسه خیریه مهر گیتی اشاره کرد و گفت: عملیات ساخت اولین مدرسه از این مدارس، امروز آغاز می شود و امیدواریم با توجه به پایین بودن سرانه فضای آموزشی در استان شاهد کلنگ زنی سایر پروژه ها نیز باشیم.

بر پایه این گزارش: آیین کلنگ زنی این مدرسه خیرساز با حضور استاندار کرمان، سفیر کشور افغانستان و جمعی از مسئولان و خیران برگزار شد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز