نشست خبری استاندار کرمان چهارشنبه ۵ شهریور ماه برگزار می‌شود

۱۳۹۹/۰۶/۰۴ - ۱۰:۰۶:۳۲
کد خبر: ۱۰۴۹۲۷۹
مشاور استاندار کرمان در امور رسانه و روابط عمومی از برگزاری نشست خبری محمدجواد فدائی، استاندار کرمان به مناسبت هفته دولت و با همکاری خانه‌های مطبوعات شمال و جنوب استان از ساعت ۹ صبح چهارشنبه ۵ شهریورماه به صورت حضوری و مجازی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ عباس تقی‌زاده با بیان اینکه نشست خبری استاندارِکرمان در محل سالن شهید مرتضوی برگزار می‌گردد، افزود: با توجه به شیوع بیماری کروناویروس و حفظ پروتکل‌های بهداشتی، امکان شرکت مجازی خبرنگاران استان در این نشست فراهم شده است.

مشاور استاندار کرمان در امور رسانه و روابط عمومی ادامه داد: خبرنگارانی که قصد شرکت مجازی در این نشست خبری را دارند، باید درخواست خود را از طریق واتساپ به شماره ( ۰۹۱۳۲۹۵۱۲۰۷ ) ارسال کنند تا نام کاربری، رمز عبور و لینک دسترسی ورود به نشست مجازی برای آنها ارسال شود.

تقی‌زاده تصریح کرد: همچنین خبرنگارانی که تمایل به طرح پرسش از استاندار محترم را دارند، نیز درخواست طرح سوال، نام و نام خانوادگی و نام رسانه خود را به همین شماره ارسال کنند.

وی عنوان کرد: این امکان برای همه خبرنگاران دارای مجوز فعالیت معتبر در استان فراهم است.

 به عبارتی شرکت حضوری و مجازی در نشست شامل اعضای خانه‌های مطبوعات شمال و جنوب استان کرمان و خبرنگاران غیرعضو اما وابسته به رسانه های معتبر می‌گردد.

تقی‌زاده اظهار داشت: بر این اساس  خبرنگارانی که عضو خانه‌های مطبوعات هم نیستند، اما در رسانه‌های دارای مجوز معتبر فعالیت می‌کنند، می‌توانند درخواست پرسش خود را به شماره ذکر شده ارسال کنند.

مشاور استاندار کرمان در امور رسانه و روابط عمومی گفت: آخرین مهلت ثبت‌نام برای حضور مجازی و ثبت درخواست سوال در نشست خبری استاندار کرمان پایان وقت اداری امروز سه‌شنبه ۴ شهریور ساعت ۱۵ است.   

تقی‌زاده ابراز داشت: نشست خبری دکتر فدائی از طریق صفحات خانه‌های مطبوعات در اینستا‌گرام و آپارات  به آدرس khanehmatbooat  همچنین از طریق صفحه اینستاگرامی استانداری کرمان به آدرسgovkerman  به صورت زنده پخش می‌گردد.

وی گفت: خبرنگارانی که قصد شرکت حضوری بدون طرح پرسش از استاندار کرمان را دارند، نیازی به انجام فرآیند ذکر شده ندارند و می‌توانند با همراه داشتن کارت شناسایی خبرنگاری یا معرفی‌نامه معتبر از رسانه محل کار در این نشست شرکت کنند.

مشاور استاندار کرمان در امور رسانه و روابط عمومی با تقدیر از خبرنگاران و رسانه‌ها عنوان کرد: خبرنگاران و رسانه‌های فعال استان در هفته دولت پس از ارزیابی آثار مورد تجلیل قرار خواهند گرفت و جزئیات فراخوان ارسال آثار متعاقبا اعلام خواهد شد.

وی همچنین اعلام کرد: نشست خبری استاندار کرمان در شهرستان های جنوبی نیز در سفرهای آینده دکترفدائی با همکاری خانه مطبوعات جنوب استان کرمان برگزار می شود ضمن آنکه در نشست پنجم شهریور سوالات خبرنگاران جنوب و شمال استان توامان مطرح خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: خبرنگاران در صورت هرگونه سوال یا ابهام می توانند با روابط عمومی استانداری کرمان با شماره ۳۲۲۲۲۲۲۲تماس بگیرند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز