‌دستگیری اعضای باند سرقت مسلحانه در شرق استان کرمان

۱۳۹۹/۰۶/۰۵ - ۱۲:۳۱:۵۷
کد خبر: ۱۰۴۹۹۵۰
‌دستگیری اعضای باند سرقت مسلحانه در شرق استان کرمان
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم از انهدام یک باند حرفه‌ای سرقت مسلحانه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمدضیاالدینی ضمن اعلام این خبر گفت: سرکرده باند سرقت مسلحانه به همراه ۱۰ سارق مسلح دیگر بازداشت و روانه زندان شده اند.

او افزود: سرکرده اصلی این باند با شناسایی سایر سارقان حرفه‌ای استان اقدام به تشکیل یک باند مخوف سرقت مسلحانه داده بود.

دادستان بم تصریح کرد: متهمان در بازجویی‌های اولیه تا کنون به بیش از ۳۰ فقره سرقت عمده در شهرستان‌های مختلف استان اعتراف کرده اند.

او اظهار کرد:در یک عملیات موفق و ضربتی کارآگاهان پلیس آگاهی، سرکرده این باند و سایر همدستانش در چندین نقطه مختلف استان دستگیر شده اند.

دادستان بم بیان کرد: از اعضای این باند چندین قبضه سلاح جنگی کلاشینکف، کلت کمری و سایر تجهیزات نظامی از قبیل دستگاه بی سیم، شوکر و همچنین چندین خودرو کشف و ضبط شده است.

ضیا الدینی گفت: سارقین مسلح با پوشش ماموران پلیس اقدام به چند مورد راهزنی و سرقت خودرو در جاده‌های مواصلاتی شرق استان کرمان کرده اند، برای نمونه می‌توان به سرقت یک کامیون همراه با محصول خرمای صادراتی به وسیله این گروه سارق اشاره کرد.

دادستان بم افزود: متهمان بازداشت شده دارای سوابق متعدد کیفری هستند و از زمان متلاشی شدن این باند سرقت‌های مسلحانه در شرق استان کرمان کاهش چشمگیری داشته است.

دادستان بم بیان کرد: سرکرده این باند از مجرمان وسارقان حرفه‌ای در سرقت‌های گوناگون از جمله سرقت طلاجات، سرقت از منزل، سرقت احشام، سرقت خودرو و محصولات کشاورزی و راه زنی جاده‌ای استفاده می‌کرد.

او تاکید کرد: دستگاه قضایی با هرگونه عوامل ناامنی و برهم زدن نظم وامنیت عمومی جامعه بشدت برخورد خواهد کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز