خداحافظی قریب الوقوع عتیقی از باشگاه گل گهر

شوک بزرگ به باشگاه گل گهر

۱۳۹۹/۰۶/۰۵ - ۱۷:۱۵:۵۷
کد خبر: ۱۰۵۰۱۸۵
شوک بزرگ به باشگاه گل گهر
ایمان‌عتیقی لحظاتی قبل با انتشار متنی کوتاه در صفحه اینستاگرامی‌اش با بیان اینکه ماموریتش در باشگاه گل‌گهر به پایان رسیده است، از خدا حافظی خود از ریاست هیات‌مدیره این باشگاه مهم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ مهندس ‌عتیقی در این متن  با اشاره به تحقق اهدافش از قبیل صعود تیم به لیگ برتر ، تثبیت تیم در لیگ و ساخت دو ورزشگاه مجهز  از پایان ماموریتش در این باشگاه خبر داده و  از ابراز امیدواری کرده که در طول حضورش توانسته باشد رضایت خدای متعال و عموم شهروندان سیرجانی را جلب کرده باشد.

استعفای مهندس ایمان عتیقی، بزرگ‌ترین شوک به باشگاه گل‌گهر در چند سال اخیر است، باشگاهی که پس از یک فصل پر فراز و نشیب‌، سرانجام و در هفته پایانی، در لیگ‌برتر ماندنی شد. 

در واقع حضور عتیقی به عنوان یکی از مدیران موفق بومی و ارشد شرکت صنعتی و معدنی گل‌گهر، که همزمان مدیر مجتمع و عضو هیات‌مدیره این شرکت است، کمک شایانی به حضور باشگاه گل‌گهر در لیگ‌برتر کرد.

 بازسازی ورزشگاه امام علی ( ع) در مدت زمانی کوتاه و کسب استاندارهای لازم برای میزبانی سیرجان از رقابت‌های لیگ‌برتر، آماده‌‌سازی و تکمیل مجموعه ورزشی و ورزشگاه اختصاصی گل‌گهر، تقویت تیم در نیم‌فصل با تعویض کادرفنی و جذب بازیکنان جدید، حضور بی‌دغدغه گل‌گهر در لیگ‌برتر به لحاظ مسائل مالی و بسیاری موارد دیگر که گل‌گهر را در همان فصل اول حضور در لیگ‌برتر در کنار تلاش هایش در موفقیت سایر رشته ها این باشگاه را به باشگاهی الگو و کاملا حرفه‌ای تبدیل کرد. اتفاقی ‌که اگر ایمان عتیقی در راس هیات‌مدیره این باشگاه نبود، شاید هیچ‌گاه محقق نمی‌شد.

 حالا باید منتظر بود و دید باشگاه گل‌گهر با شروع فصل حساس نقل و انتقالات، چگونه با این چالش بزرگ و استعفای مهمترین ستون مدیریتی خود، کنار آید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز