استاندار کرمان:

عدم جامعیت قوانین ریشه بسیاری از مشکلات کنونی است

۱۳۹۹/۰۶/۰۶ - ۱۲:۳۳:۵۱
کد خبر: ۱۰۵۰۴۹۱
عدم جامعیت قوانین ریشه بسیاری از مشکلات کنونی است
استاندار کرمان گفت:ریشه بسیاری ازمشکلات موجود ناشی از ضعف قوانین و مقررات و فرهنگ موجود در جامعه است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمدجواد فدائی در دیدار رئیس کل دادگستری و اعضای شورای قضایی استان به مناسبت هفته دولت، افزود:امیدواریم بر اساس تعامل بتوانیم برای حدمت به مردم و در نهایت رسیدن به رضایت خداوند گام برداریم.

وی با بیان این مطلب که متاسفانه ریشه بسیاری از مشکلات در قوانین و مقررات است زیرا قوانین موجود جامع و همه جانبه نیستند، اظهارداشت: همه مردم، مدیران اجرایی و مسئولان باور یکسان برای حل مشکلات مردم، توسعه و اشتغال ندارند.

وی گفت: اگر اعتقاد یکسانی برای حل مشکلات مردم وجود داشت، بسیاری از مشکلات در سریع ترین زمان ممکن حل می شد.

استاندار کرمان با بیان این مطلب که برای تسریع در حل مشکلات مردم باید حداقل درک یکسانی از مسائل در بین مردم و مسئولان قضایی، اجرایی و مقننه ایجاد کرد، گفت: برای ما سوال این است که با تخلفات محرز در مسیر حل مشکلات مردم، چه برخوردی باید انجام شود.

فدائی افزود: در حال حاضر با تخلفاتی روبروهستیم که در گذشته برای مردم حق ایجاد کرده اند و در حال حاضر مشکلات بسیاری را برای مدیران اجرایی و قضایی ایجاد کرده است و وجود این مسائل بخش زیادی از وقت مدیران را می گیرد.

وی از دستگاه قضایی در مسیر تعاملات موجود برای حل مشکلات جامعه تقدیر کرد و گفت: با ایجاد راه حل های جدید میتوان بسیاری از مشکلات موجود را برطرف کرد. وی با اشاره به این مطلب که بی توجهی به نظر کارشناسی از دلایل بروز مشکلات برای مردم است، افزود: تعامل بسیار خوبی برای حل مشکلات مردم انجام شده و هنوز مشکلات بسیاری وجود دارد که می توان در تعامل با قوه قضائیه این مشکلات را برطرف کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز