رئیس اتاق بازرگانی کرمان:

توسعه تجارت با پاکستان را پیگیری می کنیم

۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۱۲:۱۷:۳۶
کد خبر: ۱۰۵۲۱۲۳
توسعه تجارت با پاکستان را پیگیری می کنیم
رئیس اتاق بازرگانی کرمان با بیان اینکه صادرات با کشورهای همسایه در اولویت قرار دارد، گفت: توسعه تجارت با پاکستان به عنوان کشوری با شاخص های اقتصادی مناسب را پیگیری خواهیم کرد که اصلی ترین بازیگران این صحنه فعالان اقتصادی هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سیدمهدی طبیب زاده در نشست میز پاکستان با موضوع بررسی راهکارهای اقتصادی کرمان با کشور پاکستان افزود: اگرچه شرایط برای صادرات بسیار سخت شده اما اتاق کرمان با حمایت همه دستگاه های استان عزم خود را برای کمک به تولید و صادرات جزم کرده است. وی ادامه داد: قصد داریم شبکه‌ای متشکل از رایزنان بازرگانی ایران در سایر کشورها را شکل دهیم تا بتوان با استفاده از تجربیات و اطلاعات آنها برای صادرات بهره برد زیرا معتقدیم صادرات خوب و هدفمند با داشتن اطلاعات صحیح و مناسب ممکن خواهد بود.

رئیس اتاق بازرگانی کرمان تاکید کرد: اگر هر ایرانی و کرمانی بخواهد به کشور کمک کند هیچ فعالیتی بهتر از صادرات نیست زیرا در شرایط فعلی نیاز به ارز و توسعه روابط با کشورها به ویژه کشورهای همسایه داریم. طبیب زاده، خاطرنشان کرد: باید صادرات را از کالاهای خام مانند سنگ آهن و مس، پسته و خرما به سمت کالاهای دانش بنیان و صنعتی ببریم تا بتوان با افزایش ارزش دلاری آنها ارز بیشتری را به کشور برگرداند.

 

نظر شما