مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان عنوان کرد:

افزایش تعداد خانه‌های هلال در کرمان

۱۳۹۹/۰۶/۱۱ - ۱۲:۳۵:۲۰
کد خبر: ۱۰۵۲۱۴۳
افزایش تعداد خانه‌های هلال در کرمان
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: خانه‌های هلال استان کرمان تا پایان امسال از ۱۴۲ خانه به ۳۰۰ خانه در شهر‌ها و روستا‌ها افزایش خواهد یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ رضا فلاح در اولین جلسه آغاز به کار خانه هلال هنرمندان استان با حضور مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و اعضای اصلی خانه هلال هنرمندان، اظهار داشت: خانه‌های هلال با هدف تحقق شعار داوطلب محوری و بهره مندی از مشارکت افتخاری و داوطلبانه افراد علاقه‌مند برای فعالیت در جمعیت هلال احمر با هدف حمایت از زندگی و سلامت آحاد افراد جامعه با ارائه آموزش‌های امدادی ، اصول و روش‌های خدمات داوطلبانه به نیازمندان در شرایط عادی و بحرانی در سطح روستا و محلات شهری در استان کرمان راه اندازی شده است.

او با اشاره به فعالیت ۱۴۲ خانه هلال در سراسر استان افزود: تا پایان امسال تعداد خانه‌های هلال استان به ۳۰۰ خانه ارتقا خواهد یافت.

فلاح به هدفمند و ماندگار بودن خانه‌های هلال با توجه به نیاز و آمادگی جامعه در حوادث اشاره کرد و گفت: همیشه شاهد حضور و دست یاری هنرمندان در عرصه‌های کمک و مهروزی در تمامی بحران‌ها و حوادث طبیعی، غیرطبیعی و اجتماعی هستیم.

او تصریح کرد: هنرمندان به عنوان گروه‌های مرجع جامعه نقش ارزنده‌ای در ترویج فرهنگ نوع دوستی و بشردوستی دارند و این گروه پیشروی افکار فرهنگی در جامعه هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان بیان کرد: فعالیت‌های بشردوستانه و ترویج فرهنگ صلح و دوستی یکی از ماموریت‌های جمعیت هلال احمر است که هنرمندان سفیر جمعیت هلال احمر در فرهنگ سازی در امر کمک رسانی و یاری رساندن به دردمندان و نیازمندان هستند، زیرا هنر همواره در عرصه آموزش و ارتباط با مردم تاثیرگذار بوده است.

فلاح، به اجرای طرح نذر آب ۳ در شهرستان ریگان اشاره کرد و افزود: این برنامه با هدف تاب آوری مردم در تغییرات اقلیمی و با ارائه خدمات بهداشتی، درمانی، معیشتی و نصب تانکر‌های آب در مناطق کم برخوردار ریگان برگزار خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز